Paard dat weeft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Denise_84

Re: Paard dat weeft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 14:42

Yommie, heb je nog nieuwe ontwikkelingen? Ben erg benieuwd hoe het gaat! Trekt Amadeus al wat bij of blijft hij eenkennig en heel veel weven?

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 23:11

Denise_84 schreef:
Yommie, heb je nog nieuwe ontwikkelingen? Ben erg benieuwd hoe het gaat! Trekt Amadeus al wat bij of blijft hij eenkennig en heel veel weven?

Nou tja veel nieuws is der niet, als chantal niet reageert komt het waarschijnlijk wel voor de rechter..en zolang er geen stress is voor Amadeus ,dus als ik me andere paard niet weg haal etc,gaat het wel aardig met hem..
Hij is de hele dag bezig met het corrigeren van de kude :+
En verder kwa rijden doe ik weinig met hem....

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 09:40

haha idd dat corrigeren van de kudde zie ik ook veel gebeuren, vooral als ik met amor langs hem wil heb ik toch echt zijn goedkeuring nodig haha.
maar vaak met een snoepie istie al gouw om }> laatst heeft jerf een poosje met hem staan dozen in het land,, en dat ging prima.
ik zie amadeus nog wel een mannen paard worden :j

Zwaantje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 15:06

Nou hij moet gewoon de kudde uit !! En ook met Sire er bij is het geen doen..

Hij is nu al 3 keer ontsnapt met paarden in en uit halen.. ik wordt helemaal lijp van dat beest Kit durfde niet eens het landje meer in van de week.. !!

Ik hoop dat hij weg is als ik van de vakantie terug ben!!

BRRRRR

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 16:49

Zwaantje1985 schreef:
Nou hij moet gewoon de kudde uit !! En ook met Sire er bij is het geen doen..

Hij is nu al 3 keer ontsnapt met paarden in en uit halen.. ik wordt helemaal lijp van dat beest Kit durfde niet eens het landje meer in van de week.. !!

Ik hoop dat hij weg is als ik van de vakantie terug ben!!

BRRRRR

jaaaaaaaaah nu hebben we de oplossing!!
ik breng hem wel naar de slager,zijn we ook van hem af goed? :D

het verhaal word ook steeds mooier dat de vorige eigenaar per mail zegt dat Ama nooit heeft geweeft...,maar het lijkt me niet dat noortje zit te liegen ..

word vervolgt
:D :D :+

gebruiker002

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 17:44

zegt marlies dat amadeus nooit heeft geweeft?
heel apart, misschien heeft ze het paard verkocht aan chantal en daarbij dus ook niet verteld dat hij weeft. (verzwegen)
amadeus heeft gewoon geweeft, en er zijn hier meerdere mensen die dat kunnen bevestigen.
je brief is onderweg overigens.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 17:55

noortje schreef:
zegt marlies dat amadeus nooit heeft geweeft?
heel apart, misschien heeft ze het paard verkocht aan chantal en daarbij dus ook niet verteld dat hij weeft. (verzwegen)
amadeus heeft gewoon geweeft, en er zijn hier meerdere mensen die dat kunnen bevestigen.
je brief is onderweg overigens.

Het begint echt een soap te worden 8-)

Als het goed is word ik morgen/weekend terug gebeld,dan hoor ik meer wat de vorige eigenarsessen te vertellen heeft over amadeus:)

oh en bedankt voor je brief :D :(:)

trisca

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-09 08:21

er staat een soort "ontwikkelingstijd" voor alle gebreken. Bij een schiefel is dat bv heel kort omdat dat zo kan ontstaan, en bij aangeleerde gebreken zoals luchtzuigen en weven is dat langer. Volgens mij zit jij ruim binnen die ontwikkelingstijd met je melden.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-09 19:44

trisca schreef:
er staat een soort "ontwikkelingstijd" voor alle gebreken. Bij een schiefel is dat bv heel kort omdat dat zo kan ontstaan, en bij aangeleerde gebreken zoals luchtzuigen en weven is dat langer. Volgens mij zit jij ruim binnen die ontwikkelingstijd met je melden.

Al had ik het meteen de 1 ste dag gemeld,dan nog zeggen ze nu"bewijs maar dat hij al eerder heeft geweeft"

Kelly0708

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 18:49

ben net terug van vakantie.had gedacht dat er nu wel eindelijk schot in de zaak was,maar nog steeds niet!ben benieuwd wanneer er eindelijk een einde aan komt.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 19:02

Pfff, wordt een gebed zonder einde zo. Maar het paard kan er niks aan doen, dat moeten jullie wel onthouden hoor.

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 19:27

ik zit ook te denken om hem gewoon maar te verkopen,hij is niet op ze plek waar die nu staat,veels te veel stress...hij is ook magerder geworden..

Dus ik denk dat het beste is als hij naar iemand gaat waar die geen stress heeft van veel andere paarden die steeds uit het land worden gehaald etc..
Dan weeft hij ook niet ,en kan die gewoon weer aankomen...

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:09

is denk ik ook het beste, maar ik zou wel door blijven gaan om je recht te krijgen!
kun je een beetje omschrijven wat hij echt nodig heeft enzovoorts

Frozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-09 20:13

patserke schreef:
is denk ik ook het beste, maar ik zou wel door blijven gaan om je recht te krijgen!
kun je een beetje omschrijven wat hij echt nodig heeft enzovoorts

nou dan maar niet het recht,zoals je heb gelezen met b.v die vent die 6 mensen heeft vermoord en vrolijk rond loopt ,is het rechtsysteem hier in nederland een beetje raar..
En dat ten kosten van hem"Amadeus" vind ik het niet waard...
Ik ben er ook wel van overtuigt dat dat soort mensen zich zelf wel een keer tegen komt :D

patserke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:17

dat is waar, bij zoiets moet je ook niet aan het geld denken, maar aan een fijn tehuis voor het dier waar die stressloos kan leven, en maak een contractje ofzo, als hij daar ook niet op zijn gemak is, dat jij een ander huisje voor hem zoekt enz

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:26

Yommie ik denk dat dit voor amadeus idd ook beter is.
er is vast iemand die erg veel plezier kan hebben met hem.

ik hoop voor hem dat hij een fijn huisje krijgt :)

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 20:46

Inderdaad, dat zou het allerbeste voor hem zijn en ik hoop heel erg dat dat uiteindelijk ook gaat lukken!

Kelly0708

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:42

dat zou inderdaad het beste voor hem zijn.
maar het gaat gewoon om het principe.
het was chantal haar paard,en als zij een beetje in had gehad,had zij er voor gezorgd dat hij zich op zijn plek voelde.

(phoe moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.hoop dat jullie me snappen)

_Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:43

Ik snap je helemaal haha. En ben 't met je eens, als zij echt het beste met hem voor had, had ze 'm gewoon opgehaald 2 maanden terug. Maarja zo is het helaas niet gelopen..

Kelly0708

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-09 21:44

tja,dat zijn de woorden die ik zocht.haha

ration

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 13:21

je kan hem terug brengen. want dat is een stalgebrek. net al kribbenbijten

Issy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:51

Fijn dat mensen de moeite nemen om een topic te lezen.....terugbrengen gaat wat moeilijk als de verkoper hem niet komt/wil ophalen, en je je geld niet terug krijgt als je hem aan een boom bind bij haar voor de deur }:0

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 15:56

zo ist maar net issy :j
terug brengn is het probleem nog niet eens we gooien hem op de trailer en rijden maar..
maar als je dan voor de deur staat met een gebouw van 180 en je geld niet terug krijgt.

overgens had het voor mij anders geweest als het een shet was..
die had ik zo naar binnen geloodst en was op de bank gaan zitten tot ik mn geld kreeg :P

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 19:56

Tat_jana schreef:
terug brengn is het probleem nog niet eens we gooien hem op de trailer en rijden maar..
maar als je dan voor de deur staat met een gebouw van 180 en je geld niet terug krijgt.

die had ik zo naar binnen geloodst en was op de bank gaan zitten tot ik mn geld kreeg :P

Waarom wel met een shet?
Buiten blijven staan met een groot paard zullen ze ook wel snel zat zijn óf je belt zelf de politie wanneer je daar voor de deur staat . Heb je iig alles geprobeerd :D

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 21:47

superwoman schreef:
Tat_jana schreef:

Waarom wel met een shet?
Buiten blijven staan met een groot paard zullen ze ook wel snel zat zijn óf je belt zelf de politie wanneer je daar voor de deur staat . Heb je iig alles geprobeerd :D

haha das zeker waar,, maar voor reus zal dit wel heel veel stress zijn en aangezien ik maar een kleintje ben houdt ik hem echt niet haha.
dan doe ik en reus en mezelf geen plezier..

maarjaah dit duurt en duurt en duurt,, en duurt nog langer.. ;(
arm peerd :(:)