Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Denise_84 schreef:Yommie, heb je nog nieuwe ontwikkelingen? Ben erg benieuwd hoe het gaat! Trekt Amadeus al wat bij of blijft hij eenkennig en heel veel weven?
Zwaantje1985 schreef:Nou hij moet gewoon de kudde uit !! En ook met Sire er bij is het geen doen..
Hij is nu al 3 keer ontsnapt met paarden in en uit halen.. ik wordt helemaal lijp van dat beest Kit durfde niet eens het landje meer in van de week.. !!
Ik hoop dat hij weg is als ik van de vakantie terug ben!!
BRRRRR
noortje schreef:zegt marlies dat amadeus nooit heeft geweeft?
heel apart, misschien heeft ze het paard verkocht aan chantal en daarbij dus ook niet verteld dat hij weeft. (verzwegen)
amadeus heeft gewoon geweeft, en er zijn hier meerdere mensen die dat kunnen bevestigen.
je brief is onderweg overigens.
trisca schreef:er staat een soort "ontwikkelingstijd" voor alle gebreken. Bij een schiefel is dat bv heel kort omdat dat zo kan ontstaan, en bij aangeleerde gebreken zoals luchtzuigen en weven is dat langer. Volgens mij zit jij ruim binnen die ontwikkelingstijd met je melden.
patserke schreef:is denk ik ook het beste, maar ik zou wel door blijven gaan om je recht te krijgen!
kun je een beetje omschrijven wat hij echt nodig heeft enzovoorts
Tat_jana schreef:zo ist maar net issy
terug brengn is het probleem nog niet eens we gooien hem op de trailer en rijden maar..
maar als je dan voor de deur staat met een gebouw van 180 en je geld niet terug krijgt.
overgens had het voor mij anders geweest als het een shet was..
die had ik zo naar binnen geloodst en was op de bank gaan zitten tot ik mn geld kreeg
superwoman schreef:Tat_jana schreef:zo ist maar net issy
terug brengn is het probleem nog niet eens we gooien hem op de trailer en rijden maar..
maar als je dan voor de deur staat met een gebouw van 180 en je geld niet terug krijgt.
overgens had het voor mij anders geweest als het een shet was..
die had ik zo naar binnen geloodst en was op de bank gaan zitten tot ik mn geld kreeg
Waarom wel met een shet?
Buiten blijven staan met een groot paard zullen ze ook wel snel zat zijn óf je belt zelf de politie wanneer je daar voor de deur staat . Heb je iig alles geprobeerd