Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JoviBan schreef:casperrr schreef:Ik zie geen probleem JIJ blijkbaar wel
Ik vind een bruine fries niet mooi, ik ga er geen probleem van maken, want met wat simpele dingetjes is dat zo verholpen
Nog maar een keer dan:JoviBan schreef:Tja, ik zie het "probleem" niet hoor.
Ik vind het ongelooflijk dat mensen zich willen gaan bemoeien met de kleur van hun paard.
casperrr schreef:Ik vind een bruine fries niet mooi, ik ga er geen probleem van maken, want met wat simpele dingetjes is dat zo verholpen
Verder zeewier met knoflook, en was hem af en toe eens met een shampoo voor zwarte paarden.
Watch_Me schreef:Waudrey is nu ook bruinig, vooral op de plekken waar ze veel zweet!
Ik ga niet moeilijk lopen doen.
Ze is sowieso mooi, zwart of nu zwartbruin
unamie schreef:Klinkt iid wel simpel Casperrr
Alles beter dan opsluiten in een stal om een zwarte vacht te behouden![]()
Zelf zou ik niet zo snel voor een deken kiezen,
maar we hebben hier dan ook geen vliegen, dazen of andere steekbeesten..
Die zitten ws allemaal bij een ander
) casperrr schreef:Van die deken hebben ze geen last hoor! (mits je een goed passende hebt)
casperrr schreef:Een uv werende deken op. Handig voor die felle zon én de vliegen, hij wordt er knettergek van, die vliegenspray helpt gewoon niet meer. Dus 2 in 1Verder zeewier met knoflook, en was hem af en toe eens met een shampoo voor zwarte paarden.
Overigens is het een uv deken zoals een winter/zomer/vliegendeken niet zon burka
unamie schreef:casperrr schreef:Van die deken hebben ze geen last hoor! (mits je een goed passende hebt)
Sommige paarden kunnen een enorme hekel hebben aan een deken, ook al past de deken
Doen hun oren plat als ze met zo ding aankomen
beantsje schreef:casperrr schreef:Een uv werende deken op. Handig voor die felle zon én de vliegen, hij wordt er knettergek van, die vliegenspray helpt gewoon niet meer. Dus 2 in 1Verder zeewier met knoflook, en was hem af en toe eens met een shampoo voor zwarte paarden.
Overigens is het een uv deken zoals een winter/zomer/vliegendeken niet zon burka
krijg je dan niet een zwart paard met een bruine hals?
casperrr schreef:En als ze hem eenmaal ophebben valt het mee. Zelfde met een zadel, menig paard legt zijn oren in zijn nek.

casperrr schreef:De paarden waarop ik rijd legt er geen een zijn oren in zijn nek met een zadel/deken. Je hebt er genoeg die het alleen hebben met opdoen, daarna niet meer. Ze hoeven niet alles leuk te vinden
als je een goed passend exemplaar hebt zal de kans vrij klein wezen

wembleyk schreef:hallo...
ik heb een zwart paard, dit is hem op dit moment niet af te zien hij is nu namelijk bruin.
Nou zie ik wel eens ook nu in de zomer paarden die nog steeds zwart zijn.
Hoe doen ze dat???
Ik weet wel dat er een poeder voor bestaat, zou nu wel niet meer helpen maar voor volgend jaar mischien. Iemand enig id hoe dit heet?
ben benieuwd wat jullie hier mee doen