Alleen buitenbak, een gemis?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vala

Re: Alleen buitenbak, een gemis?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 12:47

Ik sta op dezelfde stal als Tooske, de bak is echt goed bij ons, ik heb nog niet 1x meegemaakt dat de bodem te nat was om te rijden. Alleen met vorst is het weleens hard. Dan pas ik de training aan tot stappen en wat draven of ik rij een dag niet.

PalmLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:03

Haay

ik rijd altijd in de wei ik zou wel graag een bak willen hebben maar in de wei is ook goed

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:19

Ik ben altijd een binnen- en buitenbak gewend, maar sta nu op stal met alleen een buitenbak. En als het heel hard regent is het toch wel fijn om een binnenbak te hebben hoor Bloos zeker als ook de privéles niet doorgaat ivm het rotweer Nagelbijten / Gniffelen

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-08 17:24

Wij hebben ook een binnen en buitenbak.

Meestal rij ik in de buitenbak maar het is idd lekker als je met regen in een binnenbak kan rijden. (of als het heel koud is).

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-08 08:34

Ik rijd ook alleen in een buitenbak en ach, als het regent ga ik ook gewoon buiten rijden. Ga je niet dood aan. Knipoog Tuurlijk wil je wel een binnenbak als het heel koud is, slecht weer, of als de bodem niet goed is (scheelt natuurlijk al een hoop als je een goede bodem hebt), maar je paard word er veel makker van dan de rondjes in de binnenbak.

_Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-08 22:19

Weer bedankt voor de berichten.

Zijn er nog mensen die nog kunnen helpen in het andere topic of evt. een aantal bokkers door kunnen pm'en die in Tiel en omstreken wonen? (evt. HK-topic?)