dierenhealthplan.nl wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Margo0tje

Re: dierenhealthplan.nl wat zijn jullie ervaringen hiermee?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 22:43

Rianneke moet je ze even mailen. Vraag me af of ze dat zomaar (mogen) vrijgeven.
Margo

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 22:45

moet ik overleg met bedrijven denk ik... maar dat er geen recenties zijn zegt mij genoeg Ach gut

Margo0tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 23:09

Ja mij ook, ik interpreteer het denk ik anders;):P
Maar goed, ik ga morgenavond op vakantie dus ( lekker naar frankrijk).
Ik wens jullie ook allemaal een hele fijne vakantie toe!
Groetjes,
Margo

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-08 23:21

Margo0tje schreef:
joyce B schreef:
Dit onderdeel miste ik ook in hun site en geeft mij geen vertrouwen.
ik wil een gezicht met daarbij de kwalificaties, opleidingen (evt. controleerbaar bij opleidingsinstituut) en ervaringen met referenties.

Ken teveel gevallen van hele mooie en goede verhalen, maar geen kwalificaties... Een mooie website en een mooi verhaal en verdienen maar...
Dus dan wordt je vanzelf minder goedgelovig.

DHP is op wel heel veel gebieden expert.
Ben ook benieuwd naar andermans ervaringen en referenties, en dan het liefst bij normale bedrijven.

Beste Joyce,
Dhp is zeker niet normaal, het is namelijk een van de weinige bedrijven waar ik tevreden over ben. Om eerlijk te zijn was het feit dat personalia ontbrak voor mij geen blokkade, pas toen iemand het hier zei ging ik eens denken of het me wat leek. Nou JA, het zou leuk zijn te weten wie erachter zit. Maar is het nodig? Voor mij niet. Toen ik een uitgebreide mail terugkreeg van hen na het stellen van mijn vraag over Easter, was die professionaliteit doorslaggevend. Zeer onderbouwde argumenten, en vind ik beter dan een leuke foto;):P
Ik heb natuurlijk een goede ervaring met hen op zak, maar ja ik heb op een gegeven moment wel besloten om met ze in zee te gaan. Ik voorkom liever dan genezen.
Groetjes,
Margo

Beste Margot Knipoog
Ik bedoelde referentiebedrijven (normale, in hun omgeving bekende, alledaagse bedrijven die in de gouden gids staan Tong uitsteken) die tevreden klant zijn en daarom ook als referentiebedrijf genoemd mogen worden op internet, zodat je eventueel contact op kunt nemen voor ervaringen.

Verder is het normaal dat iemand die solliciteert zijn CV toont, en deze up-to-date houdt. Dus met de van belang zijnde opleidingen, maar ook met de verdere werkervaring op gedaan bij bedrijven, aanvullende opleidingen, trainingen, cursussen etc. Voorzien van naam en datum/periode.
een bedrijf op internet stelt zichzelf voor en zou ook zo'n CV moeten bijhouden.

Zo heeft mijn vriend ook een eigen " bedrijf" (is zelfstandig ondernemer) met website.
Op zijn site heeft hij zijn eigen naam staan als contactpersoon, met contactgegevens als telefoonnummer en adres en Kamer van Koophandelnummer.
Deze gegevens zijn controleerbaar via de Kamer van Koophandel zodat je weet of het een officieel bestaand bedrijf is en het adres klopt.
Verder staat er op zijn site een portfolio met bedrijven waarvoor/binnen hij gewerkt heeft en wordt bij interesse een recent uitgebreid CV toegestuurd. Daarnaast is hij aangesloten bij een beroepsvereniging die opleidingseisen stelt en deze controleert aan de hand van kopie"en van diploma's en een gedragscode en tuchtrecht heeft, en staat dat vermeld op de site. Dat noem ik "open" Al heeft ook hij geen pasfoto op zijn site staan hoor Knipoog

Als iemand zijn CV netjes bij houdt kun je zien wat iemand aan bijscholing en opfrissen van vakkennis heeft gedaan. Met behulp van datum en periode kan een en ander nagevraagd worden.

Op die manier is Dehr. Leen Taal bijvoorbeeld door de mand gevallen met zijn wonderbehandelingen tegen zomereczeem.
Ik had zijn folders in huis met aanmeldformulier, omdat iemand erg enthousiast over hem en zijn behandeling was, maar had mijn twijfels vanwege die vreemde bloedonderzoeken en de ontzettend hoge kosten voor medicijnen (vaak dezelfde kuren), naast een voedingsadvies.
Het voedingsadvies heb ik goed onthouden en ben blij dat ik er verder geen geld in heb gestoken toen bleek dat hij de boel belazerde en helemaal geen wetenschappelijk onderzoek had gedaan en al helemaal niet samenwerkte met diverse hoogleraren etc.

En dit is maar 1 voorbeeld, toevallig een grote bekende, maar zo ken ik nog meer bedrijven die zich op internet presenteren als zeer professioneel en kundig en groot lijkend, maar in realiteit niet zo groot en professioneel bleken te zijn.

Verder heb ik geen ervaring met DHP, alleen met de adviezen van Madame X op bokt die, aan haar berichten te lezen, een zeer tevreden, en goed voorgelichte, klant is. Lees daarom met interesse dit topic om hopelijk meer persoonlijke ervaringen te horen.

Met vriendelijke groet,

Joyce

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 07:04

als ik zo het verhaal aan ervaringen en opleidingen lees, dan ben ik niet onder de indruk Lachen

en zoals ik al zei, iedere goede paardenhouder kan je net zo adviseren.

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 07:58

Ja ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben over DHP; altijd een uitgebreid, onderbouwd advies.
Ik ben me ervan bewust dat er verschillende mensen bestaan met dito verschillende meningen (dat is alleen maar goed), maar over het algemeen geldt, dat meningen veranderd worden door ervaring en kennis; iemand die jarenlang dezelfde mening blijft houden is waarschijnlijk blijven steken in ervaring en kennis. Gelukkig heeft een ieder een eigen keus om dit te veranderen of zo te laten.
Het verhaal van dhr Taal is mij ook bekend en helaas gebeuren dat soort dingen. Ik bekijk het advies ook altijd van meerdere kanten en probeer van tevoren zoveel mogelijk al op de hoogte te zijn, zodat ik ook gerichte vragen kan stellen. Dat vind ik zo fijn van DHP, dat zij hun antwoorden kunnen onderbouwen en laten zien waar het op gebaseerd is; dat kon ik van dhr Taal niet zeggen, die verschool zich achter praatjes.
Wat de referenties betreft; in paardenland zijn veel stallen nogal 'trots' en schamen zich dat zij adviezen inwinnen; wat ik ervan weet is dat zij om die redenen liever niet als referentie op een lijst komen te staan. Maar goed, het fijne weet ik er niet van. Ik weet alleen dat DHP wel grote stallen begeleidt in Valkenswaard, Weert, Lochem, Wassenaar; zullen er wel meer zijn maar dat weet ik niet.
Per slot van rekening gaat het om een goed welzijn van het paard; daarvoor is kennis en ervaring nodig en er zijn meer mensen die daarover beschikken, alleen zit het verschil in de hoeveelheid kennis en ervaring en of men bereid is dit te delen.
Leuzen als 'ik ben niet onder de indruk' of 'veel te duur' zie ik als uitingen dat men zich gepasseerd voelt en denkt beter te weten. Een simpele blik op eerder gedane uitspraken in andere topics bevestigd dat ook.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 08:01

vind je Madam Haha! Haha!

imo is het gewoon basiskennis Haha!

Ik voor een hoef me niet gepasseerd te voelen Lachen ik zit niet in die branche. Ik zet slechts mijn vraagtekens bij de prijs/kwaliteit verhouding......... en imo is die wat tja, uit balans zeggen we maar Lachen

en hoe weet jij dat DHP grote stallen begeleid? omdat hun het zeggen?

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 09:30

tja KiWiKo jij kunt heel mooi vertellen maar je kwam ook met adviezen aan waar ik zelf ook al aan had gedacht maar die niet werken, ik denk dat jij net zo weinig van weidebeheer af weet als ik Bloos
Ik heb dhp gemaild en kreeg in de mail terug dat mijn paard zeer waarschijnlijk kobalt (met die stof maakt hij vitamine B12 aan)te kort heeft en daarom zand eet en poep en eczeem heeft.
Ik ben hem nu dan ook biergist aan het bijvoeren, dit doe ik nu ongeveer 3 weken en ik zie dat de manen aangroeien, eczeem lijkt te verdwijnen!
ik ga nu nog even door met de biergist, maar ga rond midden augustus het land toch laten bewerken zodat ik m dalijk niks meer hoef bij te voeren.

Lynn_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 10:21

Ik volg dit nu ook al een tijdje..
Twee vraagjes Moniekk,
Moest je betalen voor dat advies en zo ja hoeveel?
Dankzij dát advies lijkt het dus beter te gaan met jouw paard?
Lynn

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 10:41

ik had ze gewoon gemaild met mijn probleem.. toen kreeg ik dus een onderbouwde mail terug(gratis) waar in stond dat hun dachten dat hij kobalt te kort heeft waardoor hij geen vitamine B12 kan aanmaken en dus een tekort daar aan heeft. toen ben ik biergist gaan bijvoeren en de kale plekken zijn nu na 3 weken weg, er is weer haargroei, ook krabt hij niet meer en staat hij zonder vliegendeken in de wei.
en hij eet nu ook geen zand meer.. (maar ik hou t wel nog even in de gaten)
dus die mail was gratis..
ik ga hun vragen een advies raport te schrijven voor mij..(dat kost wel geld) en dan kan ik mn wei precies zo onderhouden zoals t staat in t raport.. dan hoef ik m dalijk niks meer bij te voeren.
hun adviseren alleen en je moet een loonwerker de rest laten doen..
ik heb t geluk dat we veel zelf kunnen zoals frezen en zaaien daar heb ik ook iemand voor enzo dus die kosten spaar ik dan weer uit.

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 10:58

Fijn dat ze je een mail hebben teruggestuurd Lachen Alleen zegt zij dus niet meer dan wat Kiwiko ook al zegt, dat mensen met ervaring in de paardenwereld je ook een eind op weg kunnen helpen, want zij heeft in feite niet meer aan opleidingen en cursussen dan een hoop andere paardenliefhebbers Knipoog Alleen het verschil is dat zij zich erin verdiept heeft hoe de anatomie van het paard werkt en dat hebben veel paardenliefhebbers dan weer niet, die voeren iets en kijken vaak niet wat erin zit en wat het doet..nu heb ik 3 heel lastige paarden wat voer betreft, omdat ze allen wat 'mankeren' en ik dus me juist ontzettend in voer en grond heb verdiept, nieuwsgierigheid, interesse, maar vooral omdat ik het voor mijn paarden beter wilde laten worden. Ik mag mijzelf alleen geen kundige noemen, want mijn paarden zijn het enige bewijs en niet bekende stallen voor referenties.
Zij hebben hun opgedane ervaring (mss ervaringsdeskundigen?) gebruikt om er centjes mee te verdienen en laten we het zo zeggen, heel slim gedaan Knipoog en ze heeft het nog slimmer gedaan niet al haar opleidingen te vermelden, want iemand die alle takken van de paardensport heeft beoefend en de orun heeft gevolgd en paardenhouderij, hoeft niet alles van voeding te weten, das heel summier wat je daar leert.
Wat mss wel meer vertrouwen zal geven, is haar opgedane kennis en ervaringen te noteren, om nog een beetje vertrouwen te geven aan degene die de boel niet vertrouwen en het bv 'kwakzalvers' vinden..ondanks hun referentielijst.

Ik vind eigenlijk dat een bedrijf als zij, zich moeten aansluiten bj paardenverzekeringen. Nu betaal je je scheel aan advies, het is een vrij beroep, dus iedere mafketel kn zoiets beginnen als het wre..maar als het vergoed wordt, maakt het interessanter voor een groter publiek, mét daarbij, áls het vergoed wordt is er een strenge controle en moet je door een aantal punten heen om een goedgekeurd bedrijf te worden..dat zou ze meer sieren en hun centjes krijgen ze dan toch ook wel..alleen geeft het meer vertrouwen voor veel mensen om bij hun terecht te kunnen.

Pff, sorry, heel verhaal, haha.

Lynn_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:24

Amy77 schreef:
Fijn dat ze je een mail hebben teruggestuurd Lachen Alleen zegt zij dus niet meer dan wat Kiwiko ook al zegt, dat mensen met ervaring in de paardenwereld je ook een eind op weg kunnen helpen, want zij heeft in feite niet meer aan opleidingen en cursussen dan een hoop andere paardenliefhebbers Knipoog Alleen het verschil is dat zij zich erin verdiept heeft hoe de anatomie van het paard werkt en dat hebben veel paardenliefhebbers dan weer niet, die voeren iets en kijken vaak niet wat erin zit en wat het doet..nu heb ik 3 heel lastige paarden wat voer betreft, omdat ze allen wat 'mankeren' en ik dus me juist ontzettend in voer en grond heb verdiept, nieuwsgierigheid, interesse, maar vooral omdat ik het voor mijn paarden beter wilde laten worden. Ik mag mijzelf alleen geen kundige noemen, want mijn paarden zijn het enige bewijs en niet bekende stallen voor referenties.
Zij hebben hun opgedane ervaring (mss ervaringsdeskundigen?) gebruikt om er centjes mee te verdienen en laten we het zo zeggen, heel slim gedaan Knipoog en ze heeft het nog slimmer gedaan niet al haar opleidingen te vermelden, want iemand die alle takken van de paardensport heeft beoefend en de orun heeft gevolgd en paardenhouderij, hoeft niet alles van voeding te weten, das heel summier wat je daar leert.
Wat mss wel meer vertrouwen zal geven, is haar opgedane kennis en ervaringen te noteren, om nog een beetje vertrouwen te geven aan degene die de boel niet vertrouwen en het bv 'kwakzalvers' vinden..ondanks hun referentielijst.

Ik vind eigenlijk dat een bedrijf als zij, zich moeten aansluiten bj paardenverzekeringen. Nu betaal je je scheel aan advies, het is een vrij beroep, dus iedere mafketel kn zoiets beginnen als het wre..maar als het vergoed wordt, maakt het interessanter voor een groter publiek, mét daarbij, áls het vergoed wordt is er een strenge controle en moet je door een aantal punten heen om een goedgekeurd bedrijf te worden..dat zou ze meer sieren en hun centjes krijgen ze dan toch ook wel..alleen geeft het meer vertrouwen voor veel mensen om bij hun terecht te kunnen.

Pff, sorry, heel verhaal, haha.

Nou heel verhaal maar wel goed verhaal. Ik zelf heb goede ervaringen met hen dus vind het niet nodig. Maar snap je standpunt. Lachen

''Alleen het verschil is dat zij zich erin verdiept heeft hoe de anatomie van het paard werkt en dat hebben veel paardenliefhebbers dan weer niet, die voeren iets en kijken vaak niet wat erin zit en wat het doet..''
Pling <---- Blik zegt meer dan woorden

Wat die opleiding betreft ben ik het alleen niet eens. Heb de samenvatting even gelezen en denk niet dat er hier veel mensen in een veevoederfabriek hebben gewerkt, bedrijfsleider geweest zijn bij fabriek die verzorgingsproducten maakt voor paarden en dan ook nog eens de kennis van de andere opleidingen en ervaringen hebben.

Lynn
Laatst bijgewerkt door Lynn_25 op 02-07-08 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 11:25

tja van mij hoeven ze niet alles te vermelden enz..
hoe vaak zijn er mensen die veel diploma's hebben maar gewoon niet echt gevoel hebben voor de dingen.. al weten ze er theoretisch alles vannaf.
ik wil gewoon waarde voor mijn geld, dus als ik hun in dienst neem wil ik gewoon dat ik goede resultaten boek en dan is t voor mij goed.

Lynn_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:27

moniekk schreef:
tja van mij hoeven ze niet alles te vermelden enz..
hoe vaak zijn er mensen die veel diploma's hebben maar gewoon niet echt gevoel hebben voor de dingen.. al weten ze er theoretisch alles vannaf.
ik wil gewoon waarde voor mijn geld, dus als ik hun in dienst neem wil ik gewoon dat ik goede resultaten boek en dan is t voor mij goed.

Afgod

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 11:31

ja is toch:P een heel gezeik dr om heen..
als 't goed is vertel ik 't rond, maar als t neit goed is vertel ik 't ook zeker rond!
dus jullie zullen t horen Lachen

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 11:41

Dan zeggen jullie toch hetzelfde als ik zeg Knipoog slim dat ze niet alles vermelden, want ze hebben niet meer gedaan dan enkele andere voedingsadviseurs..maar een arts die opereert op ervaring, zonder diploma's en opleiding laat je je ook niet door opereren. Nu is dit natuurlijk geen vergelijking, maar de anatomie zit zo in elkaar, dat je echt van alles moet weten, als je bv teveel magnesium voert, wat gebeurd er dan met het calciumgehalte etcetc..veel mensen weten dat niet en zij zeggen dat soort dingen wel te weten en laten we dat maar hopen dan Lachen
En tuurlijk, vertel het voort zou ik zo zeggen, aan elk bedrijf zit een positieve én negatieve kant en zolang de positieve overheersen dan is heta lleen maar goed en geeft blijk van vertrouwen Knipoog
Dus ga zo door met de verhalen vertellen, hihi, want wie weet ga ik ooit nog eens om Tong uitsteken

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 16:40

KiWiKo schreef:
Citaat:
imo is het gewoon basiskennis Haha!

Je komt over alsof jij zelfs universitaire opleidingen als 'basis' beschouwd Tong uitsteken
Citaat:
...ik zit niet in die branche.....

Nee, dat verbaasd mij niets en was ook al opvallend.
Citaat:
Ik zet slechts mijn vraagtekens bij de prijs/kwaliteit verhouding......... en imo is die wat tja, uit balans zeggen we maar Lachen

Dat mag je denken maar zelf vind ik dat je hierover helemaal niet kan oordelen zónder dat je uberhaupt een offerte hebt gehad/gezien in combinatie met een rapport. Maar over prijzen kan men wel eeuwig discussiëren.

Citaat:
en hoe weet jij dat DHP grote stallen begeleid? omdat hun het zeggen?

Nee; ten eerste neem ik niet zomaar iets aan als iemand iets roept, ik wil het verhaal altijd van twee kanten horen en het moet onderbouwd zijn. In dit geval weet ik het omdat ik zelf door mijn vorige werkzaamheden in contact stond met die stallen. Verder interesseert het mij ook niet welke stallen of maneges wie of wat in het klantenbestand heeft staan, dat zijn mijn zaken niet.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 17:05

madamx -> een goede paardenhouder beschikt over zulke basiskennis ja!
als ik kijk hoeveel ik door de jaren heen aan kennis op heb gedaan in de praktijk en uit vakbladen, dan is dat meer als dat ik op school heb geleerd (agrarische opleiding...) dus opleidingen zeggen mij ook erg weinig Clown dat je een opleiding met goed gevolg afrond wil niet zeggen dat je er ook goed in bent Knipoog
er bestaat ook nog zoiets als nuchter boerenverstand en gevoel voor paarden Haha!

Lynn_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:10

Rianneke schreef:
om eerlijk te zijn vind ik het een prutsverhaal Clown
maar goed dat is mijn mening. ik vind dat als je zoiets doet je juist met diploma's moet wapperen en juist dingen over jezelf online moet zetten... dan weten mensen waar ze aan toe zijn Knipoog

Waarom zeg je dit dan....

Rianneke schreef:
als ik kijk hoeveel ik door de jaren heen aan kennis op heb gedaan in de praktijk en uit vakbladen, dan is dat meer als dat ik op school heb geleerd (agrarische opleiding...) dus opleidingen zeggen mij ook erg weinig dat je een opleiding met goed gevolg afrond wil niet zeggen dat je er ook goed in bent
er bestaat ook nog zoiets als nuchter boerenverstand en gevoel voor paarden

...Als je vervolgens hier gaat beweren dat opleidingen je weinig zeggen?
Zij geven in hun verhaal aan dat wat jij nu ook zegt hun motivatie is geen opleidingen en dergelijke te vermelden, waar jij op reageert dat dat een prutsverhaal was. Vervolgens beweer je nu hetzelfde als dhp in feite doet.
Lynn

madamX

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:52

Lynn_25 schreef:
Rianneke schreef:
om eerlijk te zijn vind ik het een prutsverhaal Clown
maar goed dat is mijn mening. ik vind dat als je zoiets doet je juist met diploma's moet wapperen en juist dingen over jezelf online moet zetten... dan weten mensen waar ze aan toe zijn Knipoog

Waarom zeg je dit dan....

Rianneke schreef:
als ik kijk hoeveel ik door de jaren heen aan kennis op heb gedaan in de praktijk en uit vakbladen, dan is dat meer als dat ik op school heb geleerd (agrarische opleiding...) dus opleidingen zeggen mij ook erg weinig dat je een opleiding met goed gevolg afrond wil niet zeggen dat je er ook goed in bent
er bestaat ook nog zoiets als nuchter boerenverstand en gevoel voor paarden

...Als je vervolgens hier gaat beweren dat opleidingen je weinig zeggen?
Zij geven in hun verhaal aan dat wat jij nu ook zegt hun motivatie is geen opleidingen en dergelijke te vermelden, waar jij op reageert dat dat een prutsverhaal was. Vervolgens beweer je nu hetzelfde als dhp in feite doet.
Lynn

Heeeel scherp opgemerkt Haha! Haha! Haha!

Lynn_25

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 18:55

Clown
Niet om banketstaaf te doen. Ben groot voorstander van samenwerken, en aangezien ik hier een overeekomst zie:p
Lynn

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:21

Ik moet eerlijk opmerken dat ik het ook een hoop gebakken lucht vond. Eerst aangeven dat een opleiding niks zegt en vervolgens een 12 ambachten 13 ongelukken CV. Zegt me helemaal niks. Nee een opleiding zegt niet alles, maar geeft over het algemeen wel een bepaalde basiskennis aan. Tuurlijk moet je daarna je kennis bijhouden, maar dat doet een professional. Inhoudelijk staat er niks over de samenwerking met diverse instanties. Toen ik in het begin van mijn carriere stond kon ik mijn CV ook erg opleuken.
Bedrijven willen overigens vaak wel als referentie dienen. Soms wordt ze wat korting toegekend om als referentie te dienen. Dat heet reclame.
Misschien zijn ze heel kundig, maar met name het antwoord gaf me weinig vertrouwen.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 20:23

moniekk schreef:
tja KiWiKo jij kunt heel mooi vertellen maar je kwam ook met adviezen aan waar ik zelf ook al aan had gedacht maar die niet werken, ik denk dat jij net zo weinig van weidebeheer af weet als ik Bloos
Ik heb dhp gemaild en kreeg in de mail terug dat mijn paard zeer waarschijnlijk kobalt (met die stof maakt hij vitamine B12 aan)te kort heeft en daarom zand eet en poep en eczeem heeft.
Ik ben hem nu dan ook biergist aan het bijvoeren, dit doe ik nu ongeveer 3 weken en ik zie dat de manen aangroeien, eczeem lijkt te verdwijnen!
ik ga nu nog even door met de biergist, maar ga rond midden augustus het land toch laten bewerken zodat ik m dalijk niks meer hoef bij te voeren.

Als jouw paard cobalt tekort heeft waarom geef je hem dan biergist? Kan je beter b.v. Haemolytan voeren. In biergist zit namelijk alleen vit B complex en in Haemolytan ook cobalt.

moniekk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-08 21:21

omdat Haemolytan stinkend duur is en biergist goedkoper en ook werkt.

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-08 21:54

ik vind het idd een prutsverhaal ja! daar blijf ik bij Knipoog
en dat is echt niet alleen om die opleidingen hoor...
meer om hoe ze het zeggen Sigaar
als jij zo'n site online gooit moet je wel wapperen met papieren zodat mensen jou kennis en achtergrond kunnen nazoeken... kijk ze kan wel zeggen dat ze het gedaan heeft, maar we kunnen niks nazoeken Knipoog

Nikka schreef:
Bedrijven willen overigens vaak wel als referentie dienen. Soms wordt ze wat korting toegekend om als referentie te dienen. Dat heet reclame.
Misschien zijn ze heel kundig, maar met name het antwoord gaf me weinig vertrouwen.

jij snapt het precies! referenties zijn tegenwoordig heel normaal en dat hun ze niet open en bloot hebben staan op hun site vind ik persoonlijk heel veel zeggen...

als ik zo'n site op zou moeten zetten zou ik zowiezo al meerdere namen op mogen schrijven Pling