Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
runningkawa schreef:nee weg doen hoeft niet, op pension zetten wel.
Stel jij eens voor dat je op een onbewoond eiland zit, met als enigste gezeldschap een geit.
Zou je ook niet een gat in de lucht springen als je eens een soortgenoot zag, die dezelfde taal sprak als jij?
Dus heb je niet de middelen een paard een soortgenoot te geven, zet hem dan op pension, maar niet in je dus blijkbaar te kleine weide
Moet hier hard om lachen, je hebt gelijk hoor! Je formuleert het soms een beetje kort door de bocht, vandaar mijn reactie.
een geitje als gezelschap gaat dus perfect! ze hadden wel een aparte stal,maar vaak gingen ze samen in 1stal staan !! mijn geitje had wel geen horens en je wei moet goed afgemaakt zijn want geiten ontsnappen nogal graag al bleef mijn geitje trouw in de buurt van mijn pony
! helaas heb ik vorig afscheid van men geitje moeten nemen en heb ik toch voor een mini-shet gekozen als gezelschap, en dat gaat ook wel goed. maar een geitje gaat ook echt als gezelschap ik ben er altijd heel tevreden over geweest en zou het zo terug bij mijn paardje zetten, maar om persoonlijke redenen heb ik nu toch een mini-shet