)Snowdon heeft een box van 3(,2) x 3,5, maar ik kon kiezen tussen die stal en ene stal van 3,5 x 3,5 voor dezelfde prijs. De stal die hij nu heeft, heeft net als alle stallen een opening in de deur, waar hij met zn hoofd doorheen kan, maar ook aan de zijkant, als ik die deuren open doet. Zo kan hij straks van de zomer naar buiten kijken. Misschien leert hij dan nog wat van de anderen in de bak.. haha. Nee heb die stal gekozen, omdat het er leuker uitzag en dat hij dan maar 1 buurpaard had. Hij is nl gewend op t hoekje te staan

In de zomer kan hij van 's ochtends tot 's avonds in de wei en in de winter met goed weer/grond op de paddock van 5 x7m. Daar staan ze dan de ochtend of de ochtend en middag in.
De paarden daar krijgen 2 x per dag brok en 4 x per dag hooi. Daarnaast kan je zelf nog muesli of wat dan ook kopen, wat hun ook geven.\
Als ik een weekend of een week niet kan, verzorgen ze zelf zn mok en zetten ze hem elke dag ff in los in de bak! Volgens mij als ik dat zou willen, zouden ze nog gaan mennen of rijden ook met hem.
Ik heb het er eigenlijk reuze naar mn zin, maar de ideale stal is het niet...
Ik heb t liefst een stuk land met buitenstal, in een schuur plaats voor mn spullen (kar, zadel, etc) en dat er dus wel stromend water en licht is. Een buitenbak, wat we nu hebben is wel leuk, maar niet noodzakelijk.
Hier in de omgeving is er wel ergens heel goedkoop iets, stuk land etc.. maar daar hebben ze geen stromend water en geen licht... Niet praktisch voor en student in de winter!

] En omdat je voor dat verschil een heel gebied kunt bestrijken is er veel meer keuze uit stallen.
)
)