Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
jesito schreef:Dus jij bent er trots op dat jouw paard dat hondje een trap heeft verkocht terwijl het hondje gewoon onwetend is en de eigenaresse eigenlijk een trap had moeten hebben.
Daarbij had je ook wel eens aan kunnen geven dat je die hond er niet bij wil als je les krijgt dan had het zover niet hoeven komen.
KiWiKo schreef:Nou het volgende, ik stond vaak met de winkel op manege's ......... allemaal gloedjenieuwe spullen........ OOK dekens ed.
Weet je hoevaak ik iets weg heb kunnen gooien omdat er een hond tegenaan gezeken had??? Kon ik het baasje achterhalen was het gewoon het product kopen....... maar gek genoeg zag ik die niet vaak.......
heel soms had ik mazzel en liep de hond aan een lijntje en deed het waar het baasje bij was........ tja dan valt er weinig te discusseren toch?
maar van de loslopers, heb ik heel... heel... heel veel ellende en kosten gehad!
russel schreef:Ben ik toch niet de enige, heb gisteren weer eens na lange tijd in de buitenbak gereden, had geregend dus niet stoffig, heb de hele tijd gefixeerd moeten zijn op een verse drol midden op de hoefslag. Moet je allemaal voor lief nemen omdat eigenaren hun hond uitlaten op het pensionterrein, 2 vliegen in 1 klap, hond kan los rondrennen, de poep is altijd van een ander en de paardeneigenaar is meteen een zeikerd....
ik heb er niks op tegen zolang ze maar aan de kant gaan want nu moet je de hele tijd opletten waar is de hond en zo..
Ze blijven ook zeker wel uit de buurt als we eenmaal aan het rijden zijn.... Komt er zomaar een paard voorbij lopen aan de hand willen ze nog wel brutaal blijven liggen om te kijken wie het het langst volhoud, paard doorlopen/aan de kant, of hond blijven liggen/aan de kant.