runningkawa schreef:nog een tip... koop gewoon geen paard als je op alles moet bezuinigen...
Je was me voor!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:nog een tip... koop gewoon geen paard als je op alles moet bezuinigen...
sjorsie schreef:maatje31 schreef:beetje onzin topic.....maar wat betreft de matten heeft ze wel een heel klein beetje gelijk dames;-) je hebt dreinage matten he (daar loopt de urine doorheen).
heb ze zelf ook voor mijn paard en daardoor kan je minder aubiose of dergelijke gebruiken. maar deze zijn weer duur in aanschaf dus ja ......paardensport blijft een dure hobby!
misschien een blonde opmerking hoor, maar is dat niet koud? Mijn paard staat in een buitenstal en die is volgens mij wel erg blij met zijn dikke pak stro, ook om lekker op te liggen en aan te knabbelen
lie_ke schreef:wie weet er nog meer tips om toch paarden te houden maar het een beetje goedkoop te houden?
hier heb ik er zelf een paar;
-geen stro maar rubber matten
-vraag de plaatselijke supermarkt/bakker of je regelmatig voor een klein prijsje afgekeurd of overig brood/groente/fruit kan kopen als voer voor je paard
-gebruik een oude fietsband voor hulpteugels
-zorg dat je geen kosten drukt in belangrijke dingen als het zadel, beter in één keer een goed passend lederen zadel dan 3 keer een goedkope maar-die-toch-weer-steeds-kapot-gaat.
-koop niet meer dan je nodig hebt, 3 dekjes en één gevulde poetskoffer is in principe voldoende
nog meer?:)
russel schreef:Je beginpost komt niet echt serieus over. Voer jij je paard afgekeurde groente en fruit van de supermarkt? Oud brood? Dat is toch geen paardenvoer?
Marjo_Wystan schreef:Wordt er wel rekening mee gehouden dat in Nederland groente en fruit snel is afgekeurd?
Billy schreef:Meen je dat nou?
Serieus topic en dan een oude fietsband gebruiken als hulpteugel?
Kan ik me niet voorstellen........