Gewoon negeren, tenzij je er echt last van heb, dan kun je er wat van zeggen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
(ik moet ver lopen, de kudde die het hele jaar door buiten staat, staat nogal ver weg in een natuurgebied). roxxxiejjj schreef:Bij ons roddelen ze ook onwijs erg. trek me er niets van aan. Bij 75% van de mensen heb ik liever dat ze over mij praten dan tegen mij praten:P. Ze zijn zelfs zo erg dat ze met officiele wedstrijden tegen de jury zeggen dat je paard normaal veel beter loopt. ik heb er zelfs minder punten voor gekregen! ik start nu niet meer thuis. Toen ik mijn paard verzorgde (hij was toe nnog neit van mij) deden ze vaak de staldeur open. En kreeg ik daar de schuld van. Ik heb al vaak ruzie gehad en praat ook gewoon alleen nog maar tegen mensen die ik aardig vind. De rest mag van mij van de aarde verdwijnen. Klinkt hard maar sommige zijn echt gemeen en niet alleen tegen de mensen maar ook tegen de paarden. Ze geven dan tijdens hun voerbeurt jouw paard als enige van stal geen eten. Hoe bedoel je zielig...
roxxxiejjj schreef:En ja die mensen zijn zelf ook niet paard vriendelijk met hun eigen paarden. Vorige keer was er eentje spierbevangen. Ze hebben dat paard met een zweep over een hindernis gejaagd!:O. En er wat van zeggen helpt niet ze blijven doorgaan.
Nadya schreef:roxxxiejjj schreef:En ja die mensen zijn zelf ook niet paard vriendelijk met hun eigen paarden. Vorige keer was er eentje spierbevangen. Ze hebben dat paard met een zweep over een hindernis gejaagd!:O. En er wat van zeggen helpt niet ze blijven doorgaan.
Dat MEEN JE NIET???????? Wat afschuwelijk!!!!!
Kijk, zulke mensen daar kan ik maar een ding mee:![]()
Om te![]()
Zo ga je toch niet met dieren om????
Overigens zou ik niet blij zijn met een stalling zonder fijne weidegang.![]()
Ik vind dat een vereiste voor mijn paard.
en in de winter staat hij meestal een paar uur in de paddock:).
Daar heb ik op geantwoord "ben je gek? als hij zo goedkoop had geweest had ik hem niet gewillen hoor!"

roxxxiejjj schreef:Bij ons roddelen ze ook onwijs erg. trek me er niets van aan. Bij 75% van de mensen heb ik liever dat ze over mij praten dan tegen mij praten:P. Ze zijn zelfs zo erg dat ze met officiele wedstrijden tegen de jury zeggen dat je paard normaal veel beter loopt. ik heb er zelfs minder punten voor gekregen! ik start nu niet meer thuis. Toen ik mijn paard verzorgde (hij was toe nnog neit van mij) deden ze vaak de staldeur open. En kreeg ik daar de schuld van. Ik heb al vaak ruzie gehad en praat ook gewoon alleen nog maar tegen mensen die ik aardig vind. De rest mag van mij van de aarde verdwijnen. Klinkt hard maar sommige zijn echt gemeen en niet alleen tegen de mensen maar ook tegen de paarden. Ze geven dan tijdens hun voerbeurt jouw paard als enige van stal geen eten. Hoe bedoel je zielig...