Edit: Naast onze stalling ligt nog een grote weide die wij misschien in de zomer huren. Staan ze ook lekker bij andere paarden waar ze normaal alleen naar mogen kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

De staleigenaren die ik hiervoor heb gekend zouden dat nooit hebben gedaan
). Er staan nog ca. 5 andere 'pensionklanten' en in de zomer komen er veel 'zomerweidegangers' bij, maar die eigenaren zie je meestal niet in die weken.
), box kan ik altijd huren als mijn paard ziek is en zeer veel toezicht op mijn paard als ik er niet ben (ik kom 1 a 2x daags).
. Ben 1x verhuisd en dat was geen succes. Ben na 4 weken weer snel teruggegaan en verhuizen zal ik niet snel meer doen. Mijn paard bepaalt hierin en niet ik.
Ze kon daar blijven staan, dus wanneer ik ga rijden 'doe' (poetsen, uitmesten, ed) ik gelijk mijn jaarling erbij. Voordeel: ze staat in een leuke kudde en ik kan er tegen een hele aantrekkelijke prijs staan. Ze wordt gevoerd, binnen- buiten gezet en soms uitgemest wanneer ik verhinderd ben. Een beter plekje kan ik ons niet wensen.

en je hoeft niet met trailer heen en weer te reizen voor de lessen.
Ook was daar een lesgever ter plaatse (de pensionhouder zn vrouw) terwijl ik nu een lesgever op verplaatsing moet laten komen (en daarbij nog in de wei rijden wat niet ideaal is) wat duurder uitkomt.