Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Westernfreak schreef:Als je niet de motivatie of tijd op kan brengen om elke dag naar je paard te gaan, verdien je in mijn ogen geen eigen paard....bij een verzorgpaard / pony ligt dat natuurlijk net iets anders, dan is de eigenaar verantwoordelijk voor het dier.
Volgens mij heeft ze een heerlijk leven en ze ziet er erg gelukkig en gezond uit, ook al kom ik eens 2 dagen in de week niet......en op die twee dagen wordt ze gewoon netjes verzorgd en ben ik hard geld aan het verdienen om haar eten en warme stalletje te kunnen betalen.....
nou dan ga ik maar een 'te koop'-advertentie zetten in EA
Wie wil mijn paardje redden uit deze vreselijke situatie? Franca"]
[quote="Westernfreak schreef:Als je niet de motivatie of tijd op kan brengen om elke dag naar je paard te gaan, verdien je in mijn ogen geen eigen paard....bij een verzorgpaard / pony ligt dat natuurlijk net iets anders, dan is de eigenaar verantwoordelijk voor het dier.
Volgens mij heeft ze een heerlijk leven en ze ziet er erg gelukkig en gezond uit, ook al kom ik eens 2 dagen in de week niet......en op die twee dagen wordt ze gewoon netjes verzorgd en ben ik hard geld aan het verdienen om haar eten en warme stalletje te kunnen betalen.....
Wie wil mijn paardje redden uit deze vreselijke situatie?
! Monnik"]
[quote="Franca"][quote="Westernfreak schreef:Als je niet de motivatie of tijd op kan brengen om elke dag naar je paard te gaan, verdien je in mijn ogen geen eigen paard....bij een verzorgpaard / pony ligt dat natuurlijk net iets anders, dan is de eigenaar verantwoordelijk voor het dier.
Wie wil mijn paardje redden uit deze vreselijke situatie?

runningkawa schreef:ff voor leonoor e.a.
je hoort ook regelmatig dat er een bijrijder gevraagd word, die dan ook mee betaald.
De reden die daarvoor bij sommige gegeven word is omdat ze het paard anders niet kunnen betalen.
daar ben je dan wel mooi klaar mee als de bijrijder weg gaat.
Hoe staan jullie daar dan tegen over?
Dus met die reden een bijrijder nemen?