iIcCkK_J schreef:Dat koop je dus allemaal van de 1.600 die je al hebt?
Nee, ik koop geen paard voor 1.600 maar het overige/ nodige harnachement 
Kingsley2 schreef:dit is indd een goed lijstje daar kan ze zeker wat mee TS en dan haar berekeningen op aanpassen of ze geen dingen over het hoofd heeft gezien.
daNiielle_ schreef:
Ik heb daar mijn lijstje op gemaakt 
feliciaa schreef:Ik denk dat het wel kan, als je ouders je bij springen als dat nodig is.
Ik zou je trouwens wel aanraden om een nieuw zadel voor haar te kopen, heb even je laatste rijfoto's bekeken en daar lijkt je zadel naar voren te kantelen. Een nieuw zadel is dan dus zeker geen overbodige luxe..
Ja, idd.. Volgens mij is het zadel ook al 5 jaar oud
Niet heel oud, maar gewoon niet zo'n goed zadel 
Tita:
Ik heb ALLLLLES over voor dat paard. Daarom wil ik niet dat ze elk moment aan een onbekend persoon kan worden verkocht! De eigenaar van V is namelijk een fokker van shetlandpony's die ook in en uit vliegen! Als er iemand komt die haar wil hebben IS ZE WEG!! Je weet trouwens ook niet hoe ze er nu bij staat! Of dat ze het beste brok krijgt, of what ever!
Ik houd er niet van, dat je zoiets over mij zegt, terwijl JIJ me niet eens kent! Sorry, dat wel elkaar te vaak verkeerd begrijpen, maar ik wens liever geen commentaar nog te horen van jou!
Alvast Bedankt!
Ik zal alles nog even op een rijtje zetten, voor diegene die nog te wensen reageren:
* Ik ben van plan V over te kopen, met zadel en dekens (de borstels, dekjes, hoofdstel, bandages, beenbescherming, etc. is allemaal al van mij).
* Ik heb gratis stalling, wei en bakgebruik.
* Ik moet alleen zelf, het stro, vlas, brok en muesli kopen.
* Kan ik dit halen met €135,- per maand?
* Als het harnachement kapot gaat of ze moet naar de DA heb ik €1.600,- (wat ik uiteraard niet ga halen
)
* Mijn ouders willen daarom inspringen als de dierenartskosten heel hoog zijn.