Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xCarlyx schreef:ik heb een stapmolen. Vind het ideaal! Als ik n paar paarden per dag rijdt hoef ik ze niet warm en droog te stappen. Even in de molen en klaar is kees.. daarna weer lekker de wei op! scheelt een hoop tijd. Na het wassen even stappen in de molen ook erg handig. Het is vooral makkelijk, niet om iets te verbeteren. Met een blessure bijv. moet je de paarden wel stappen, maar dit mag nooit in een molen. Ik zet 1 van de paarden voor de wedstrijd 20 min in de molen, anders is ze veeeeel te druk!
Ik heb er nog nooit ongemakken van gehad, 1 keer is een pony door de spijlen geschoten naar een ander paard toe. Maar hier had ze niks aan over gehouden.
je paard niet eens even droog stappen.. saskiakefie schreef:belachelijk... Geen woorden voor..je paard niet eens even droog stappen..
superwoman schreef:saskiakefie schreef:belachelijk... Geen woorden voor..je paard niet eens even droog stappen..
Ik vind het belachelijk om iemand zo te veroordelen.
Ik lees dat de paarden goed worden in- en uitgestapt en dat is toch het belangrijkste?!
Beetje ruimer denken en dus bedenken hoe het zou kunnen zijn om in andermans schoenen te staan.
Daarbij is er een ander topic voor méningen over het gebruik van de stapmolen.
Legaat schreef:Ik heb er een rotte ervaring mee, ongeluk van paard. Liever helemaal geen stapmolen hier
bungie schreef:Wij hebben de molen binnen ,omheining tot 130 steen daarboven tralies en we hebben hekken soms vinden ze het lekker om het hek op hun kont te hebben (grote borstel?),dan even stroom er op.
en op de vloer nu rubber stenen eerst kunstgras maar was te snel versleten.