.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.. Nathan__ schreef:ik let er al heel erg op ik doe somige woorden nu op mijn woorden boek.nl .. oke sorrie nog maals
Carmenn_ schreef:Je kan er wel WAT aan doen'.
Probeer het eens! Download Word, doe het op Word voortypen.
Carmenn_ schreef:Je kan er wel WAT aan doen'.
Probeer het eens! Download Word, doe het op Word voortypen.
Juul schreef:Ja joh prop er Kellogs in en kijk wat er gebeurd.. misschien word je kleine pony dan wel een hele knappe grote zwarte Arabierenhengst
Carmenn_ schreef:Zo vind ik het wel beter hoor..
Maarja, hoe wil je het eten nu op gaan lossen!?
Juul schreef:dravergekkie schreef:dat jullie hier nog serieus op in gaan
mischien wil je pony wel een broodje frikandel ??
Of een lekkere chocoladetaart ?
Nathan__ schreef:Ja oke dat lukt wel maar ik moet ook leten op de speling en dan vegeet ik het een beetje... Het is voro mij erg lastig om ales goet te typen..
kan iemand mij vertelen hoe ik dit onder werp kan sluitten wand ik voel mij steeds verneederd.. Nathan__ schreef:connie1964 schreef:ik zou m ook lekker een mars geven en een boterham met pindakaas,wordt ie groot en sterk van
nee dat is niet goet voor paarden en dat weet ik dus dan hoef jij mij dat niet aan te smeerenconnie en mijn ponny is al grot en sterk en ik weet wat goed voor hem is anderes had ik het niet eerst gevraagt of het wel goet was zie je
Shauni schreef:Slagroom taart.
of mischien lust die wel een blikje cola light.
Natuurlijk wel light anders word hij te dik xD
dravergekkie schreef:Shauni schreef:Slagroom taart.
of mischien lust die wel een blikje cola light.
Natuurlijk wel light anders word hij te dik xD
neeeee red bull geeft je vleugels !!!
Nathan__ schreef:Shauni dit is niet grapigkan iemand mij vertelen hoe ik dit onder werp kan sluitten wand ik voel mij steeds verneederd..
Nathan__ schreef:Shauni dit is niet grapigkan iemand mij vertelen hoe ik dit onder werp kan sluitten wand ik voel mij steeds verneederd..
Shauni schreef:Nathan__ schreef:Shauni dit is niet grapigkan iemand mij vertelen hoe ik dit onder werp kan sluitten wand ik voel mij steeds verneederd..
Je moet je ook vernedert voelen
komop je gaat je pony toch niet mensen eten geven
en dan nog zeggen dat je er verstand van heb
NO WAY
kom op.
zoek een leven, leer met paarden om te gaan
en koop er dan eentje.
rot op met deze onzin. en doe NORMAAL