Maar het is altijd handig je op ze af te reageren, als je het er niet mee eens bent natuurlijk.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Sorenna schreef:Het spijt me heel erg voor m,n paardje en zit er ook best wel over in. Maar heb ook al een paar keer aangegeven dat ik niet kan veranderen van stal.
VeerenAshley schreef:Sorenna schreef:Het spijt me heel erg voor m,n paardje en zit er ook best wel over in. Maar heb ook al een paar keer aangegeven dat ik niet kan veranderen van stal.
Dat je erover in zit is al de eerste stap. Nu nog de volgende!
Waarom kun je eigenlijk niet veranderen van stal, als ik vragen mag?
LADPR schreef:Sorry maar dan gaat je eigen plezier dus voor de gezondheid e.d van je paard, vind je dat niet een beetje raar?
Denk heel vaak aan de film dirty dancing. Mijn paarden zijn te mooi om in een stalletje te staan
Dinopino schreef:@sorenna nou begrijp ik helemaal niets meer van je topic bedoeling![]()
Je begint met een open deur in te trappen door te melden dat je paardje 's winters de hele dag op stal staat en dat je wil horen of andere dat ook hebben. Hierop komen uiteraard suggesties om vooral wat aan deze situatie te doen en van een paar die hun paard ook zou houden. Hierop geef je weer antwoord dat dat niet je vraag was, je wilde alleen weten hoe andere hun paarden in de winter houden. En nu vind je het prettig om adviezen te krijgen, hoe dit te veranderen maar veranderen wil je niet.![]()
snap je hem nog??

LADPR schreef:Sorry maar dan gaat je eigen plezier dus voor de gezondheid e.d van je paard, vind je dat niet een beetje raar?
) Op foto 1, achter de bomen is onze stal en zo ook ons land. Op de site van Nieuwerkerk staat het volgende "Het echte laagste punt ligt verder van de weg, achter het bedrijf, op maar liefst 6.76 meter onder NAP (Normaal Amsterdams Peil)." achter het bedrijf is dus ook onze pensionstal.
(even een stukje aardrijkskunde
) maar overal rond nwk, moordrecht, capelle enz is het erg laag.
vraag?