Elinee schreef:haha, er zit iemand heel hard achter de computer te lachen, om al die mensen die hier serieus op reageren.
gewoon iemand die het grappig vind om bokt in de zeik te nemen
mee eens!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Elinee schreef:haha, er zit iemand heel hard achter de computer te lachen, om al die mensen die hier serieus op reageren.
gewoon iemand die het grappig vind om bokt in de zeik te nemen
MLover schreef:Huh, als je een pony gaat kopen dan moet je toch weten hoe je dat beestje verzorgen moet?
Anders moet je geen pony nemen als je dat niet weet, toch?
Wat voor paardje heb je eigenlijk als ik vragen en weten mag?
Je kan ook altijd dingen vragen op de manege waar je rijd/zit, of zij je daar kunnen helpen met je pony.
Xxsies Robin![]()
Bucalouas schreef:Ja. heb je ooit gehoord van instructie cursussen? dat duurd 1 week
Ilovepony schreef:neej geen ervaring ik heb um geërfd ja sorry ut klinkt dom dat ik er niks vanaf weet enzow maar hij was van mn oma dus ik wil um goed verzoriguh
SANEX schreef:Wauw, ik heb een dejavú! Penny-alarm! Schaduw-account...
Dat is lang geleden, zo'n pokemon-type. Iemand verveeld zich dood, en lacht zich nu dood...
Oftwel, ik TeM ff
Julie_x schreef:Ik vind het erg voor de ts dat er velen zo reageren, als je het niet gelooft, reageer dan niet.
Als het verhaal van de ts nu wel waar is, en haar oma gestorven is. Hoe grof komen deze reacties dan niet over denken jullie?
Ontopic vind ik het een goede beslissing om de pony te verkopen, al moet het niet makkelijk geweest zijn als je pony van je oma is geweest!
Veel succes!
DNIEZE schreef:zo eej je zegt wel waar slaat dit op, maar daarna zeg je zelf ok ik wil best ook wel helpen
pff..
en Karento@ wij bieden het teminste aan!
SANEX schreef:Ik heb mn reactie al even aangepast Cayenne, maar zoals ik de eerste pagina las en de 7 reacties van de TS, komt het op mij echt over als het al-oude schaduwaccount van iemand die zich verveelt. Blijkbaar heb ik het mis.
w.b.t jouw laatste zin, helaas is het al zoveel voorgekomen op bokt dat je wantrouwend wordt ja en niet meer de tijd neemt om elke letter in een topic door te lezen
Juul schreef:rozahorse schreef:Ze heeft volgens mij al eerder met deze naam op bokt gestaan dat ze een arabier had.
Idd die naam komt mij ook nogal bekent voor..