Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:Lang verhaal kort maken de DA is geweest en pony was onderkoeld had die nacht ook ruim 8- gevroren.
4EverHobbes schreef:"Effe" tien minuten op stal gezet (omdat ik te lui was om twee keer naar de weide te lopen). Stom stom stom... beest wilde helemaal niet op stal, terwijl de rest buiten stond. Is dus uit haar stal gesprongen. Ik ben nog nooit zo geschrokken, alle vier de benen en beide flanken lagen open. Gelukkig geen blijvend letsel. Tja, een grote fout maak je echt maar 1 keer.
Maya schreef:Oooh.. er zitten echt erge 'fouten' bij waarvan je heel blij bent dat ze goed afgelopen zijn...
Mijn allerstomste, stomste stomme fout? Paard aan de verkeerde kant van het hek vastzetten, dus ín de paddock, ipv aan de buitenkant, en dan vergeten de borgpin te sluiten.. Dus het hek zat alleen over de houder heen. En dan vliegenspray willen spuiten, en dan wéten dat je paard dat eng vindt. Én je slippers aanhebben... Maar het tóch willen doen omdat je haast hebt...
Je raadt hem al, ik stond in de paddock op m'n slippertjes, tussen paard en omheining, en paard trok het hek van de houder.... Dus het hek knalde richting paard, en ik zat tussen paard en omheining en hek....
Ik ben er afgekomen met alleen een fikse blauwe plek en wat schrammen...
Dat was echt een van mijn meest beschamendste fouten...
Verder een hoop kapotgetrokken hoofdstellen / halsters, ontsnapte paarden die met zadel door smalle gangetjes willen.