De stallen van Roma en Kiran (beiden ergens begin 1,60 stkm) zijn net geen 3m bij 3,50. Ze zijn helemaal open en gebouwd in een kapschuur. Ze staan dus enigszins uit de wind en mooi droog, maar verder is het eigenlijk gewoon buiten.
Andrew's stal (hij staat nu in de poetsstal-kapschuur) is normaal 4 bij 6, maar omdat er nu nog hooi in staat denk ik zo'n 4 bij 4,5.
Hij kan ook gewoon in de regen staan als hij wil want de afrastering van de stal valt buiten het afdak van de kapschuur.
De schuilstal is 3 bij 6 meter en kan eventueel in 2 stalletjes verdeeld worden van net geen 3 bij 3.
Ze staan er alleen 's nachts in als het buiten te nat is. Afgelopen maand hebben ze meestal 's nachts binnen gestaan vanaf een uur of negen, vannacht kunnen ze weer buiten blijven in de paddock en evt. bak, want de bodem is weer opgedroogd.
Zou wel stallen willen hebben van 4 bij 4 met uitloop, dat lijkt me heerlijk ruim. Maar dat is niet haalbaar qua ruimte en mijn vriend vind het ook zonde van de ruimte omdat we de paarden toch zo'n 80% van het jaar dag en nacht buiten hebben lopen en de stallen dan leeg staan...