Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
yvette24 schreef:mijn paard staat zoiezo al binnen maar, had hem anders echt wel binnen gezet, krijg al weer van die visioenen met verdwaald vuurwerk enz?
_rosita_ schreef:yvette24 schreef:mijn paard staat zoiezo al binnen maar, had hem anders echt wel binnen gezet, krijg al weer van die visioenen met verdwaald vuurwerk enz?
Die krijg ik over paarden op stal zetten, verdwaalde pijl, brand, niet thuis etc etc etc'
Nee, laat ze lekker op het land en ga even weg van een feestje om 23.30 om te gaan kijken en wat wortels neer te gooien, hooi hebben ze al onbeperkjt

) en zo staat hij denk ik ook wat rustiger, met het luik open staat hij altijd heel gestresst te kijken als er ergens lawaai oid. is, dus met vuurwerk zal hij dan wel helemaal gek worden. Met het luik dicht heeft hij alleen nog een raampje om door te kijken
sandr0 schreef:ik zou haar niet buiten zetten. Juist t vlucht gedrag kan buiten voor gevaarlijke situaties zorgen. Je moet er toch niet aan denken dat ze bijv. zo schrikt en buiten de omheining terecht komt . Mijn paard staat overdags buiten en s nachts op stal. even voor middernacht gaan we nog even langs om de bovendeuren te sluiten en nog extra hooi te geven.