hoe zijn jullie aan je stalling gekomen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mait

Re: hoe zijn jullie aan je stalling gekomen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-07 22:11

ik ben zowaar gevraagt om bij hen te komen staan. Miranda (hun eigen haflinger) was zo alleen Clown . ik had die zomer al veel gereden daar (zij hadden een bak, ik niet, maar mijn paard stond 45 min rijden van hun) dus miranda vond het steeds vervelender worden als ik weer naar huis ging Knipoog (ze heeft last van verlatingsangst...)
dus ja... toen vroegen ze mij en ik zei natuurlijk gelijk ja Haha! super lieve mensen (als het koud is komen ze gelijk met thee en koekjes aanzetten omdat we zo verkleumd zouden zijn Bloos )
vervolgens is mijn paardje daar in december komen te staan. de eigenaar van Miran heeft stallen laten bouwen in zijn schuur (er was een geimproviseerde stal daar binnen) het is gewoon zijn auto schuur/gereedschapsschuur. maar nu zitten daar 2 keurige stalletjes in.
ze vinden het altijd heel gezellig dat we langskomen en rijden/troetelen/voeren etc. verder zorgen zij voor de verdere verzorging.
ook zijn ze fanatieke wedstrijd bezoekers Clown