Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Estherini schreef:wat een vreemd forum als je meteen wordt afgesnauwd en voor kakker wordt ondergekotst als je informatie vraagt...
Marian_ schreef:Estherini schreef:wat een vreemd forum als je meteen wordt afgesnauwd en voor kakker wordt ondergekotst als je informatie vraagt...
nee, wij geven jou tips.. alleen jij luisterd er gewoon niet naar en droomt gewoon lekker verder over een arabier.
nou als je het zo wilt, koop een arabier laat je dochter er lekker op rijden, hou ons op de hoogte want ik wil wel weten hoelang ze erop heeft gezeten.
WEES VERSTANDIG.. als je dochter dadelijk een ongeluk krijgt omdat ze op een jonge arabier heeft gezeten alleen omdat jij naar films kijkt en het allemaal wel mooi vind dat mensen ze temmen.
waarom gun jij jou dochter geen wat oudere pony? waar ze lol in het rijden kan hebben?
ik denk dat het voor pony&dochter beter is..
de mensen op bokt hebben wel degelijk verstand en er zitten ook fokkers van arabieren tussen
er zijn ook lieve haflingers,fjorden e.d.die toch ook een prachtige uitstraling hebben en waar ze meschien wel veel gelukkiger van word.
verder nog veel suc6 met het zoeken naar een paardje![]()
Napie schreef:@ Sherif: neem je dit echt serieus? Zou jij aan een beginnende ruiter van 7 jaar met ouders die geen verstand van paarden hebben een arabier verkopen?
Maar misschien wil ze tegen die tijd wel een NRPSer (om maar een voorbeeld te noemen) om verder mee te gaan in de sport.sherif schreef:Napie schreef:@ Sherif: neem je dit echt serieus? Zou jij aan een beginnende ruiter van 7 jaar met ouders die geen verstand van paarden hebben een arabier verkopen?
wie heeft het over verkopen, beide paarden zijn niet te koop bij ons, maar wij als echte AV freaks willen natuurlijk even het tegendeel bewijzen dat AV helemaal niet zo moeilijk zijn als dat de meeste mensen denken! Uiteraard heb je uitzonderingen maar die heb je ook binnen andere rassen.
detour schreef:Sherif moet waarschijnlijk een paard verkopen. Ben benieuwd op welk nivo het twee jarige kindje heeft gereden met dit paard.
Shetten zijn kleine paardenm aar wel degelijk paarden, Esterini! En met de naiviteit die je uitstraalt hier op bokt, zouden de onze met je aan de haal zijn gegaan.
Ik wens je suc6 maar besef wel dat de hengst van Sherig geen zwarte is.
Napie, vind je reactie wel een mooi begin van een script voor de Zwarte hengst doesn't return deel III.
sherif schreef:detour schreef:Sherif moet waarschijnlijk een paard verkopen. Ben benieuwd op welk nivo het twee jarige kindje heeft gereden met dit paard.
Shetten zijn kleine paardenm aar wel degelijk paarden, Esterini! En met de naiviteit die je uitstraalt hier op bokt, zouden de onze met je aan de haal zijn gegaan.
Ik wens je suc6 maar besef wel dat de hengst van Sherig geen zwarte is.
Napie, vind je reactie wel een mooi begin van een script voor de Zwarte hengst doesn't return deel III.
Sherif (Natascha) hoeft helemaal geen paard te verkopen, wij hebben er 2 thuis staan en die zijn echt niet te koop!
En leg eens even uit wat je bedoelt met"Ben benieuwd op welk nivo het twee jarige kindje heeft gereden met dit paard.
Deze snap ik even niet!
). Ze heeft er veel plezier van. Voor zo'n jong kind is een pony die het allemaal al weet een stuk gemakkelijker te rijden. Bedenk wel dat een 7 jarig kind een pony niet de baas kan, daar hebben ze de kracht en het overwicht nog niet voor. Ga niet over 1 nacht ijs, leen desnoods eens een tijdje een pony als je die mogelijkheid hebt. Dan kun je meteen zien of je dochter het leuk blijft vinden. Ik wens je veel succes bij je zoektocht! Estherini schreef:Ik ga eens kijken bij sherif en met hem/haar spreken over het houden van arabieren. Bedankt voor de info, jullie horen nog van mij als ik meer nieuws heb. (als ik nog zin heb om dat te melden...)
shera schreef:Hoi!
Hartstikke leuk een pony voor je dochter! Ik heb persoonlijk geen ervaring met arabieren. Voor onze dochter van 8 hebben we een paar maanden terug een 16 jarige pony via marktplaats gekocht. Een brave doorgewinterde pony (merkloos). Ze heeft er veel plezier van. Voor zo'n jong kind is een pony die het allemaal al weet een stuk gemakkelijker te rijden. Bedenk wel dat een 7 jarig kind een pony niet de baas kan, daar hebben ze de kracht en het overwicht nog niet voor. Ga niet over 1 nacht ijs, leen desnoods eens een tijdje een pony als je die mogelijkheid hebt. Dan kun je meteen zien of je dochter het leuk blijft vinden. Ik wens je veel succes bij je zoektocht!
Estherini schreef:Ha de Penny... ja die is leuk.
Een shet ga ik niet aanschaffen. Ik wil wel een ECHT paard in mijn wei hebben staan. Dan neem ik nog liever een koe...
Roxx: Met dat verstand bedoelde ik iemand die voor zijn werk arabieren traint en fokt en opvoed voor de verkoop.
shera schreef:Hoi!
Hartstikke leuk een pony voor je dochter! Ik heb persoonlijk geen ervaring met arabieren. Voor onze dochter van 8 hebben we een paar maanden terug een 16 jarige pony via marktplaats gekocht. Een brave doorgewinterde pony (merkloos). Ze heeft er veel plezier van. Voor zo'n jong kind is een pony die het allemaal al weet een stuk gemakkelijker te rijden. Bedenk wel dat een 7 jarig kind een pony niet de baas kan, daar hebben ze de kracht en het overwicht nog niet voor. Ga niet over 1 nacht ijs, leen desnoods eens een tijdje een pony als je die mogelijkheid hebt. Dan kun je meteen zien of je dochter het leuk blijft vinden. Ik wens je veel succes bij je zoektocht!