Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
cruesli schreef:Tja ik heb een hele makkelijke ruin (2 jaar)
Blijkbaar kan ik heeeeeeeeeeeeeeel lekker poetsen, want zodra ik begin te rossen, dan hangt hij zn gevalletje meteen eruit![]()
En als ik dan zie dat zn penis helemaal vies is, laat ik iemand anders verder rossen en dan kan ik mooi zn gevalletje schoonmaken, want zolang je aan het rossen blijft, blijft hij uitgeschacht, handig toch!
cruesli schreef:En als ik dan zie dat zn penis helemaal vies is, laat ik iemand anders verder rossen en dan kan ik mooi zn gevalletje schoonmaken, want zolang je aan het rossen blijft, blijft hij uitgeschacht, handig toch!
respect voor je dat je dat gelijk gedaan hebt
haha. moest je helemaal met je hand erin?
dat durf ik volgens mij namelijk echt niet...
deniece schreef:@noetachamon;
respect voor je dat je dat gelijk gedaan hebt
haha. moest je helemaal met je hand erin?
dat durf ik volgens mij namelijk echt niet...
In de natuur staat ook niet iemand klaar met een doekje en wat water
toen hadden we een ruintje
.. en toen ik net bezig was kwamen mijn ouders. ik word er nog steeds mee gepest
natasja1991 schreef:maar toch vraag ik me af waarom we dat schoonmaken, in de vrije natuur werdt het ook niet schoongemaakt, en toen liepen ze ook met een vies zaakje rond en dat werdt ook niet schoongemaakt
Marjolein_18 schreef:Ik heb een merrie en die heeft tussen haar uiers vieze klonters. Stinken dat het doet!
Zijn echt van die grote, zwarte, vieze en stinkende klonten. Ben er vanmiddag even mee bezig geweest, maar madam was er niet echt van gediend.
Noetanchamon schreef:Ooh my God wat een prut in die koker zeg!!
Heb meer met een spuitje flink wat olie er in gespoten, kan het weken. Er kwam wel al heel veel prut los toen ik de slang er op zette.
Jeggggg
Noetanchamon schreef:Ja, en ik geloof dat ik voorlopig nog lang niet klaar ben....
Volgens mij is dat zakie nog nooit schoon gemaakt hoor