Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
fokfanaat schreef:detour schreef:Vroeger werden er ook wedstrijden gereden! Denk je dat ze toen werden ingepakt? Dekens op en af, temperatuursverschillen. Paarden zijn taai hoor!.
toen reden ze alleen concours in het zomerseizoen.
detour schreef:Moet je nagaan. Annelies, wie weet wat daar allemaal kan gebeuren! nog een reden om de staart intact te houden!
anneliesdj schreef:detour schreef:Moet je nagaan. Annelies, wie weet wat daar allemaal kan gebeuren! nog een reden om de staart intact te houden!
Ik bedoel dus, wat er uit dat poepgat komt moet eerst langs de vagina voor het op de grond valt, als dat geen kwaad kan kan ik me niet voorstellen dat een paard wel baarmoederontsteking krijgt van een beetje water...
Nadya schreef:Dank je, Lilian.![]()
Tegenwoordig staat elk barbiepaard met een deken op. Bij ons zelf pony's, die alleen recreatief bereden worden en nog de hele dag op stal staan ook. Wat overdreven, vinden jullie niet?
En dan maar klagen dat het beestje constant ziek is, omdat zijn hele weerstand naar de verd.mm.nis geholpen is.
detour schreef:Een paard is zo gemaakt dat het gezond kan functioneren van nature.
detour schreef:Als de generatie mag geloven van boven de 40 a 50 die hun hele leven al in de paarden zitten worden de paarden steeds meer ingepakt, zelfs in de zomer!
Vraag het fokkers, grijze wedstrijdruiters, etc!
Jute dekens... Klinkt wel nostalgisch ofzo.