flora schreef:heb er nooit iets van gemerkt dat ze er last van hebben...
Alsof ze dat tegen jou kunnen vertellen??

Ik haal niks weg, ook de oorharen wegknippen heb ik opgegeven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
flora schreef:heb er nooit iets van gemerkt dat ze er last van hebben...

MSQuincyTE schreef:flora schreef:bij ons op stal gaat alles eraf...
-oren van binnen ook kaal
-snorharen allemaal weg
- lange haren onder de keel weg
-zelfs de lange haren boven en onder de ogen halen we voorzichtig weg
heb er nooit iets van gemerkt dat ze er last van hebben...
Haal je echt alle snorharen weg
)
ilovepenny schreef:ik knip alleen de haren die erbuiten steken eruit maar ik ga echt niet de binnenkant scheren straks snijd ik hem en dan gaat hij doot!
flora schreef:ilovepenny schreef:ik knip alleen de haren die erbuiten steken eruit maar ik ga echt niet de binnenkant scheren straks snijd ik hem en dan gaat hij doot!
stel je voor
loveyoutoo schreef:Dierenbeul wil ik niet zeggen, maar het lijkt me niet zo fijn voor een paard als zelfs de haren rond zijn oog worden weggeschoren.
Ik denk ook niet dat jij het fijn zou vinden dat iemand jouw wimpers eraf zou halen...
Citaat:ik knip alleen de haren die erbuiten steken eruit maar ik ga echt niet de binnenkant scheren straks snijd ik hem en dan gaat hij doot!
dat kan zo hoor een paard kan echt niet leven als hij een stuk ofzo van z'n oor mist
flora schreef:loveyoutoo schreef:Dierenbeul wil ik niet zeggen, maar het lijkt me niet zo fijn voor een paard als zelfs de haren rond zijn oog worden weggeschoren.
Ik denk ook niet dat jij het fijn zou vinden dat iemand jouw wimpers eraf zou halen...
hoho, ik heb niet gezegd dat ik zn wimpers eraf haal...lijkt me een stuk wreeder..
die tastharen rondom knippen we kort/weg
brittje88 schreef:Ik doe er helemaal niks aan ze zitten er niet voor niks. Vind het ook een beetje zielig om het alleen voor het mooie te doen tis geen barbiepaard
ilovepenny schreef:ik knip alleen de haren die erbuiten steken eruit maar ik ga echt niet de binnenkant scheren straks snijd ik hem en dan gaat hij doot!
Citaat:dat kan zo hoor een paard kan echt niet leven als hij een stuk ofzo van z'n oor mist
flora schreef:brittje88 schreef:Ik doe er helemaal niks aan ze zitten er niet voor niks. Vind het ook een beetje zielig om het alleen voor het mooie te doen tis geen barbiepaard
die van mij is dan wel een barbiepaard...dan ben ik maar zo'n miep
zn voetjes worden ook opgeschoren en hij wordt voor elk concours gewassen
(ja, ook met shampoo)
dier zit goed in zn vel, glimt als een appeltje.
ik vind er niks zieligs aan
brittje88 schreef:flora schreef:
die van mij is dan wel een barbiepaard...dan ben ik maar zo'n miep
zn voetjes worden ook opgeschoren en hij wordt voor elk concours gewassen
(ja, ook met shampoo)
dier zit goed in zn vel, glimt als een appeltje.
ik vind er niks zieligs aan
Citaat:Nou ik vind het wel zielig. Ik vind niet dat je dan goed na denkt wat goed voor je paard is maar wat jezelf maar mooi vind. Die haren zitten er wel met een doel ze groeien er niet voor saus.
Elinee schreef:flora: kan jou paard jou vertellen dat hij er geen last van heeft?
flora schreef:bij ons groeien ze dan dus wel voor de saus...eerlijk waar, als mijn paard wondjes
rond de ogen en neus zal hebben en overal tegen aan zou stoten, zal ik mezelf
ook achter de oren krabben.
maar dat is dus niet zo en dat is voor mij genoeg om de conclusie te trekken
dat ze er echt geen last van hebben.