Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sim0ne schreef:En nog steeds geen antwoord op mijn vraag.

Sim0ne schreef:Juist, doel bereikt, je geeft hiermee toe dat je zelf ook niet weet waarom je het geeft terwijl je ook iets gezonds zou kunnen geven.
Ik denk dat je paard hier blij genoeg van wordt! wendyke schreef:ja doel bereikt of niet kom je me nou afslaan of zo omdat ik hem toch pepermuntjes blijf geven,Ik geef hem al zo veel gezonde dingen kan die pepermuntjes makkelijk weerstaan.

Sim0ne schreef:Ligt eraan hoe je wil dat zijn tanden er over een tijdje uitzien... En hoeveel geld je over hebt voor implantaten / kunstgebit voor je paard, lijkt mij persoonlijk voldoende financiele motivatie om het niet te geven
Ramiro schreef:zie de smiley achter het berichtoverdrijven is ook een kunst.

dubbel zoutedrop, daar laat ie zich voor hangen
. Hij is er nog nooit ziek van geweest en zijn tanden zijn prima in orde. Tandarts zegt zelfs iedere keer, dat hij een mooi gebit heeft. Zeg er wel bij het is eens in de zoveel maanden. En ik heb al gekkere dingen gehoort wat ze aan paarden geven bv. friet met mayo. Dat krijgt die mij dus echt niet. 
kimmysan schreef:Ik zit nu stophoest te eten, zouden paarden dat eigenlijk lekker vinden.
, nou vreet die ook alles