Diana van Kampen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:55

Nou ja, perfect Haha!
Ik hou het verder zo maar voor gezien.
Ik aanvaard haar excuses en hoop dat ze hier dan van geleerd heeft.

Ooit was mijn onderschrift eens:
Ook al is de leugen nog zo snel,
De waarheid achterhaald hem wel.

Nu dus ook weer van toepassing.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-10-02 20:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Tin

Re: het spijt me was nooi het bedoeling gewees

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 20:55

[quote="diana17"]hallo simonen het was maar een geintje om me paard gaan ruilen

Je zei het anders behoorlijk serieus en daar hoef je dan ook geen geintje van te maken.Want wat ik zei meende ik dus wel serieus!
Wat Irishje zegt klopt wel zei doet een beetje weird maar zo is ze ze is gewoon niet 100%

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:03

irish_lady schreef:
wel toevallig dat haar onderschrift wel in perfect nederlands is!!

Haar onderschrift is niet zo perfect hoor!
niet lopende zinnen plus spelfouten.

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:05

Heej, ik ken haar een beetje, maar ze loopt niet de boel bij elkaar te v erzinnen. Ze heeft echt op zo' n school gezeten, en ja, ze is, beetje dom klinkt banketstaaf, maar ze denkt gewoon anders dan andere. Waarschijnlijk heeft ze neit eens helemaal doorgehad wat ze deed, en dat ze iemand anders kwetste, als ze dat paard g ebruikte.

Ik weet niet of dit haar wel 100% kwalijk te nemen is.

cicero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:08

[Mogen mensen met een handicap niet meer meedoen.....??? Lips are sealed[/quote]

Oke het is Frusty wat ze gedaan heeft.
maar met deze stelling ben ik het wel eens

Wruppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:20

wij kunnen toch ook niet weten dat ze moeilijk lerend enzo is? Dan word er inderdaad zo iets over gezegd

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:23

Dat zal haar moeder dan wel gedaan hebben.
Trouwens ik heb stage gelopen op zo'n school en zo slecht zijn die kinderen nou ook weer niet!
Ze kunnen geen moeilijke woorden gebruiken en lastige zinconstructies, maar echt wel fatsoenlijke zinnen maken.
Zeker op haar leeftijd!
Als ze het meent en zulk soort rare dingen niet meer doet, maakt het denk ik niet veel uit.
Ze heeft haar excuses aangeboden.
Vind het wel raar dat ze 2 x een foto van een ander plaatst, 1x kan ik nog wel inkomen (foutje, maar de 2e keer?!)

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 21:42

Ik heb dit in mail gehad, het is wel beter Nederlands dan in haar berichten hierboven:

ik zal de foto wel weg halen goed en geen foto neer zeten

ja ik heb zekker een paard van me eigen om dat de foto,s die
ik
gemaakt heb de groot zijn en op de marktplaats pasen je mag
wel mij foto.s zien van me paard hoor die heet moby ik
ben
diana

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:21

Jongens, wat zijn jullie hard voor haar.
Tuurlijk, het is niet leuk van Diana dat ze foto's van anderen heeft geplaatst.
Maar dat gezeur over haar spelling! Ze probeert haar excuses te maken en het enige wat aan aantal van jullie doen is nog een trap nageven. Op die manier kun je iemand behoorlijk kwetsen.
En ik vind het plaatsen van pb's op het forum ook niet bepaald getuigen van fatsoen. Het zijn niet voor niks privé berichten.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:45

Zoals ik al eerder zei, ken ik Diana ook.
Het is idd, heel vervelend wat ze gedaan heeft, maar ze heeft (zoals hierboven ook al gezegd is) haar excuses geprobeerd aan te bieden.

Ze praat net zoals ze schrijft en heeft echt leerproblemen. Dus kan ik me heel goed voorstellen, dan sommige mensen hier haar heel erg gekwetst hebben. Ze heeft echt problemen met schrijven, maar doet haar best hier toch een duidelijk verhaal neer te zetten. Persoonlijk vindt ik het behoorlijk kinderachtig, om zo (off-topic) te oordelen over iemand die je niet eens (persoonlijk) kent.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-02 22:52

Mano schreef:
wij kunnen toch ook niet weten dat ze moeilijk lerend enzo is? Dan word er inderdaad zo iets over gezegd

Precies, dus voordat je over iemand gaat lopen oordelen, denk eerst na, het komt namelijk heel kwetsend over zoals sommigen reageerden! Ook valt me op dat er meteen heel achterdochtig wordt gereageerd...wel jammer...

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 00:37

Ik ken ook iemand die moeite heeft met schrijven en lezen, en die persoon is ruim 40....

Mag je iemand veroordelen en/of beoordelen op zijn/haar handicap?

Ik heb de moeite genomen om alle berichten te lezen, en kan me voorstellen dat het moeilijk te bevatten is dat iemand van 17 jaar op deze manier schrijft. En ben het er mee eens dat je geen foto's mag "lenen" van een paard dat niet de jouwe is.......

Ik heb hier maar een woord voor: Bravo....
en de zin die erachter moet: Diana, trek je er niets van aan, ik vind dat je veel moed toont door hier te vertellen wat je "handicap" (=eigenlijk de handicap van de mensen die reageren) is. Jij hebt moeite met schrijven, zij met lezen.....

Mischien een tip voor Diana: typ je teksten eerst in Word (of andere tekst verwerker, desnoods off-line) spellings/grammatica controle erover, tekst selecteren, kopieeren en dan plakken in Bokt.

even off-topic: de grootste handicap die een mens kan hebben is zijn/haar medemens te veroordelen en te beoordelen. (zou ik eigenlijk onder al mijn berihten moeten zetten)

Kais

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 00:59

Ach het is hier iedere keer weer zo Lips are sealed Als 1 iemand 'n opmerking plaatst moeten 20 andere bokkers er nog 'n scheppie bovenop doen en dan bedoel ik dat in negatieve zin...

abcfgd1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 07:58

Siggy schreef:
Ik heb haar vorige berichtjes even bekeken en ik denk dat Diana echt wat moeite met schrijven heeft. Ze heeft op haar manier geprobeert haar excuses te maken, misschien moeten jullie dat gewoon accepteren.

Citaat:
bezoekers en hun paarden hier met rust laten!!!!!!!

Mogen mensen met een handicap niet meer meedoen.....??? Lips are sealed

Heb je tegenwoordig ook al een handicap als je foto's van andere mensen misbruikt?! Nee, als jij dat een handicap vindt, dan vind ik dat mensen met zo'n handicap niet meer mee mogen doen. Dat is gewoon ziek, en geen handicap...

Yorghos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 08:01

Vanda's, daarvoor heeft ze haar excuses aangeboden. Wat wil je dat ze nog meer doet?

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 08:25

de foto is overigens ook al aangepast.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 08:51

Misschien dat de topictitel ook even aangepast kan worden? Ze staat zo wel erg voor schut.
Ze heeft haar excuses al aangeboden..

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:12

Supertje schreef:
Djiezus.... Wat een achterlijke mensen zijn er toch he...? En dan tot 2x toe een foto van iemand anders plaatsen.. Vraag me af of de foto die er nu bij staat wel haar paard is.
Die 1e foto van Kawa herkende ik trouwens ook al, ik heb een x je profiel bekeken, daar kende ik hem dus van.

Ok bij deze dus sorry Diana voor deze opmerking, kan me voorstellen dat dit kwetsend voor haar is....
Maar dat 1e mailtje dat runningkawa terug heeft gehad van haar vind ik nog steeds niet erg netjes.

Ik vind het wel knap dat ze hier haar exuses aanbiedt, en uiteindelijk overal eerlijk voor uit komt.

nicegirl19

wat zijn jullie zielig zeg??

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:37

Boos! Boos! Wat zijn jullie zielig zeg??????Om diana even lekker zwart te maken durven jullie wel met zijn allen tegen 1 meisje.Diana is wel mijn zusje en de gene die nog haar 1 keer durft uit te schelden over dat ze een takkewijf of een paasei wijf is.....die is nog lang nie jarig.Jezus kinderachtig moeilijk lopen doen om een foto.Deze foto is mislukt..

nicegirl19

mijn zusje diana heeft een handicap..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:43

Ja mijn zusje heeft een handicap ze zat op een speciale school maar jullie kunnen toch wel lezen wat ze zegt.ik mag haar zus wel wezen en zij mag wel een achterstand hebben maar ik hou wel heel erg veel van haar maar sommige mensen hier op bokt schelden haar uit voor takkewijf of paasei ze heeft haar foto toch aangepast en het was een foutje het spijt mij dat ik zo boos deed.Maar ik geef om me zusje en zij kan er niks aan doen dat ze een handicap moeite met schrijven en lezen.Kan diana niks aan doen ik vind gewoon wie haar heeft uitgescholden voor paasei en takkewijf haar excuses moet gaan aan bieden dan voelt ze zich ook niet gekwetst..

puma

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:51

irish_lady schreef:
wel toevallig dat haar onderschrift wel in perfect nederlands is!!

Als je dat perfect Nederlands vindt, ben je zelf ook niet erg bij de les Verward

Aangezien niemand hier haar echt persoonlijk kent, vind ik het niet kunnen hoe jullie over haar oordelen. Laat iedereen in zijn waarde, je weet niet half hoe je iemand met zulke woorden kan kwetsen.

Ze heeft toch haar excuses gemaakt, denk niet dat het nog eens zal gebeuren ..

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 09:53

Mano"]
[quote="Steef schreef:
Zijn toch wel actie's voor een kind van 12 vind je zelf ook niet? En je schrijft ook als een kind van 12!

zelfs een kind van 12 schrijft veel beter.....
[/quote]

Niet om l*llig te doen hoor maar dit is echt heel erg.... want met een d en moet met een d.... Niet dat ik nooit schrijffouten maak maar zo erg

Oeps ik had het niet helemaal afgelezen.... Ik begrijp nu waarom Diana zulke schrijffouten maakt en helaas kan ze hier niets aan doen. Ze heeft haar excuses aangeboden en laten we hopen dat ze nooit meer zo'n stunt uithaald. Ik denk niet dat het een reden is om nu nog verder door te draven. Ze heeft de foto's van Marktplaats gehaald dus.... Schijnheilig Geen reden voor ruzie nog lijkt mij Verward

youngster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 10:40

Volgens mij kan hier nu wel een slotje op!! Alles is volgens mij opgelost, het was niet netjes van haar, maar om er nou zo'n drama van te maken, en er 4 pagina's aan te wijden vind ik een beetje overdreven, dus Bart tijd om in te grijpen misschien (met een slotje)??

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-02 11:24

Ik zal er nu maar een slotje op plaatsen.
Ik hoop dat Diana er van geleerd heeft en niet meer zoiets zal doen.

Jammer dat er allerlei verwijten worden gemaakt de kanten uit van de betreffende bokkers.

En het feit dat iemand ZMLK heeft gedaan hoeft niet alles vrij te praten.