Ik hou het verder zo maar voor gezien.
Ik aanvaard haar excuses en hoop dat ze hier dan van geleerd heeft.
Ooit was mijn onderschrift eens:
Ook al is de leugen nog zo snel,
De waarheid achterhaald hem wel.
Nu dus ook weer van toepassing.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Mano schreef:wij kunnen toch ook niet weten dat ze moeilijk lerend enzo is? Dan word er inderdaad zo iets over gezegd
Siggy schreef:Ik heb haar vorige berichtjes even bekeken en ik denk dat Diana echt wat moeite met schrijven heeft. Ze heeft op haar manier geprobeert haar excuses te maken, misschien moeten jullie dat gewoon accepteren.Citaat:bezoekers en hun paarden hier met rust laten!!!!!!!
Mogen mensen met een handicap niet meer meedoen.....???
Supertje schreef:Djiezus.... Wat een achterlijke mensen zijn er toch he...? En dan tot 2x toe een foto van iemand anders plaatsen.. Vraag me af of de foto die er nu bij staat wel haar paard is.
Die 1e foto van Kawa herkende ik trouwens ook al, ik heb een x je profiel bekeken, daar kende ik hem dus van.
Wat zijn jullie zielig zeg??????Om diana even lekker zwart te maken durven jullie wel met zijn allen tegen 1 meisje.Diana is wel mijn zusje en de gene die nog haar 1 keer durft uit te schelden over dat ze een takkewijf of een paasei wijf is.....die is nog lang nie jarig.Jezus kinderachtig moeilijk lopen doen om een foto.Deze foto is mislukt.. irish_lady schreef:wel toevallig dat haar onderschrift wel in perfect nederlands is!!
Mano"]
[quote="Steef schreef:Zijn toch wel actie's voor een kind van 12 vind je zelf ook niet? En je schrijft ook als een kind van 12!
Niet dat ik nooit schrijffouten maak maar zo erg 
Geen reden voor ruzie nog lijkt mij