Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Flurk schreef:Fjordje staat op pensionstal in Schipluiden (Zuid-Holland) een box van 3 bij 4 voor 290 euro per maand hoefsmid om de 6 weken 57,50 (alleen voor ijzers) we hebben een onder de maat binnenbak en een 20 x 40 buitenbak er komt een stapmolen en er is behalve nu door de regen weidegang ik mest zelf uit maar tegen meerprijs kun je dat ook laten doen wel moet je apart betalen voor stalling van trailer (indien aanwezig)
Anoniem schreef:Hier komt mijn lijst:
Stalling kosten 165,- per maand (inclusief: hooi, stro, mesten, opstrooien, voeren, buiten zetten, zeer goede buitenbaan met verlichting, ruime box, paddock/weide, ruime kasten)
Krachtvoer moet je zelf aanschaffen. Kosten hiervoor zijn ong. 30,- per maand
Trailerstalling 10,- per maand
Wormenspuit verschilt ong. 10,- per maand
Hoefsmid (1 keer per 2 maanden dus per maand) 40,-
Dierenarts (2 keer per jaar enten dus ong. per maand) 10,-
Lessen per maand 140,- (1 keer per week)
en dan heb ik nog kosten aan mijn wedstrijdgebeuren maar dat laat ik even buiten beschouwing.
Ik sta in Noord Holland
Lisariemens schreef:Ik ga binnekort een paard nemen. Ik woon in zeeland, Zeeuws-Vlaanderen. Ik moet alleen de kosten per maand betalen ik ga dat doen met een bijbaantje. Ik ga er vanuit dat het ongeveer €100 euro per maand is?? Ik ga geen heel groot paard nemen . Middelmatig. Ras weet ik zelf nog niet. Als ik een bijbaantje neem kom ik per maand met €60 euro en die 40 euro betalen dan toch me ouders nog. Zou ik misschien zelf lessen kunnen geven? Aan kleine kinderen? Weten jullie misschien hoeveel ik dan misschien kwijt ben aan per maand voedsel enzovoort?