Nadya schreef:Tita; je weet hoe ik er over denk, dat blijf ik niet herhalen.
doe me een lol dan gaan weer mijn nekharen overeind staan.
Alleen jouw manier van paard houden is goed en alle andere is niet zo goed of slecht
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nadya schreef:Tita; je weet hoe ik er over denk, dat blijf ik niet herhalen.
tita schreef:Nadya schreef:Tita; je weet hoe ik er over denk, dat blijf ik niet herhalen.
Alleen jouw manier van paard houden is goed en alle andere is niet zo goed of slecht

tita schreef:Nadya schreef:Tita; je weet hoe ik er over denk, dat blijf ik niet herhalen.
elizahbep schreef:ik vind het wel kunnen hoor, ik zelf woon ook in een grote stad en heb me paard op een manege staan waar ze ook geen wei of paddock endergelijken hebben, omdat daar geen ruimte voor is. ben al blij dat er een manege bij me in de buurt is waar ik niet eerst een uur voor moet rijden. oke me paard heeft geen weide ofzo maar daar gaat ze huis niet dood van. ik laat haar wel elke dag zo lang en zoveel mogelijk in de buiten bak staan. beter iets dan niets.

ikke beetje dom snap jouw post niet helemaal rk
oooooooooooooo nou ik kocht hem niet zomaar ik liep er bij toeval tegen aan maar mocht ik nu gaan verhuizen naar England en midden in Londen wonen zonder weidegang dan weerhoud me daar niet van om een eigen paard te hebben

dat valt tegen hoor bovendien heb ik daar geen auto...

Nadya schreef:Je hebt prachtige parken in Londen, maar om daar nou te rijden?