Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ook wel het een en ander, maar dat is een fokproduct van de eigenaar. En de eigenaar heeft me nooit verteld wat je voor een goede menpony vangt.
Linda250 schreef:Over het algemeen zijn de "duurdere" paarden ook heel aardig verzekerd. Mocht er dus iets met zo'n paard gebeuren lijkt het mij niet vervelender dan wanneer het met ieder ander paard zou zijn.
Ook een paard met een prijskaartje is een paard. Niks meer en niks minder.
.
! Tamosh schreef:Dus als ik steefie begrijp dan mag je als je geld heb dat niet laten merken? En dat omdat je dan de mensen met wat minder geld op de tenen trapt? Nee hoor zo werkt het niet. Als ik dure spullen kan kopen zal ik dat niet laten, en als mensen mij vragen wat dat gekost heeft zeg ik dat gewoon. En dan achteraf te horen krijgen dat ik me beter voel dan de rest? Nee dat is niet eerlijk.
Mensen met wat meer geld hebben er hard voor moeten werken hoor! En als je dat dan ook zo graag wil moet je er ook maar voor gaan werken. Doe je dat niet moet je ook niet komen zeiken.
Dit is mijn mening hoor!
Alane schreef:volgens en nichtje van Jeroen (=mijn echtgenoot) ben ik een snob omdat wij pony's hebben.....
.