Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
coydog schreef:Ze heeft al een paar keer aangegeven in dit topic dat het €285,- per paard per maand is, dat lijkt me toch erg veel voor wat ze krijgt.
ladymagic schreef:Ik ben het hier niet mee eens allemaal.
Ze zegt zelf dat ze per paard naast de stalling 125 Euro kwijt is, 50 Euro aan hooi en 75 euro aan bodembedeking.
Als ik haar was zou ik daar eerst eens naar gaan kijken want ik vind 250 Euro per maand aan bodembedekking en hooi voor 2 paarden belachelijk veel.
Daarnaast berekent ze de staanplaats van de trailer mee, waar je op de meeste stallen extra voor zal moeten betalen.
Ik vind het niet goedkoop, maar om nou te zeggen dat het super duur is, nee.
Je hebt wel een plekje voor jezelf, waar je het kan regelen zoals jij dat wil zonder andere mensen op stal.
Het stalbedrag is per paard 145 Euro, excl hooi/boedmbedekking/voer, met stromend water (koud) weiland, schuilstal, op een mooie locatie, zonder andere mensen.
Hier in de regio betaal je voor een dergelijk plekje 250 excl. voor 2 paarden, en dan heb je nog niet eens de uitrijmogelijkheden van TS maar zit je op een industrie terrein zonder bak oid.
foxy80 schreef:aangezien ik niet wil herkauwen wat hier al 100 keer geschreven staat: wanneer verhuis je nu?
Maar10e schreef:Ons stalbedrag is 15 euro omhoog gegaan. Het is nu 145 euro.
Nou denk je misschien, dat is weinig, maar het is anders.
Het is excl voer, hooi en bodembedekking.
Het is een vrij groot (kaal) weiland met een in en uit loop stal. een oud stalletje die het verre weg van luxe is.
Er is geen rijbak aanwezig, alleen koud water en slechte verlichting.
Nu moeten we zelf voor de onderhoud van de stal zorgen (muren aan de binnen en buitenkant)
zelf de omheining netjes houden, zelf mesten en ga zo maar door, de paarden (het zijn er 2) krijgen alleen 2x per dag ons zelf gekochte hooi.
Het enige voordeel is dat we 5 min lopen van bos en duinen staan.![]()
We betalen nu dus 145+15 voor de trailer per maand
Dit is excl hooi +/- 50 per paard p/m, voer en bodembedekking +/- 75 p/m
Dat is dus +/-285 euro per maand!![]()
Ik denk dat je ergens voor minder geld luxer kan staan.
Wat vinden jullie
Barst los!!!!
Oh ja het is in soest!
als het niet goed staat verplaatsen aub!