Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sronnie schreef:ladymagic schreef:Mijn pony drinkt uit de sloot, waar ook vissen zwemmen, dus voor je paarden is er niks mis mee.
En over de "vervuilende goudvissen"
Wij hebben ook een goudvis, ik denk dat we zijn aquarium eens in de 3 maanden schoon maken, en dan nog omdat er algenaanslag in komt, niet omdat hij het zo vies maakt....
Kom nou zeg, een paard red het wel zonder zuiver leidingwater, dus regenwater en een paar vissen in de bak die het schoon houden zullen ook echt geen schade aan richten.
Gewoon proberen zou ik zeggen!
Trouwens al eens over gedacht om een pomp aan te laten leggen, op grondwater? Dat hebben wij bij het land, echt ideaal!
Vuil hoef je niet altijd te zien, dan erbij is het niet goed om maar eens in de 3 maanden schoon te maken i.v.m. de waterwaarden welke dat sterk kunnen wisselen.
Wat betreft de planten, hoe zorg je dan dat die blijven groeien en niet meteen het loodje leggen?
Beton is nou niet bepaald licht doorlatend, en planten hebben voldoende licht nodig om te groeien/leven.
Persoonlijk vind ik het gewoon helemaal niets, zelf heb ik ook aquaria's staan en dus voor mijn plezier.
Vind het nogal ''lui'' overkomen, ten nadele van de vissen.