Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
niet alles kan tegelijk he

geluksvogel schreef:Ik heb de hele bak laten opspitten. Hij wordt op de ergste plekken nog een keer een halve meter omgegooid. Resultaat: in de bak zakken de paarden momenteel 27 cm weg ( heb het gemeten ) En het is ongeloofelijk stoffig. Lekker zeg, nu kan ik helemaal niet meer rijden
MissEvil schreef:Frekja schreef:Sorry hoor, het was heel zinnig, en ik hoef mijn mond niet te houden omdat jij misschien even evil bent.
Overigens hebben wij ook houtschillen geprobeerd, maar die houden het water juist (langer) vast. Als ze een beetje stuk getrapt zijn is het helemaal drama als het regent.
Ja, héél volwassen zo'n reactie![]()
En iedere bak (grond) is anders.
Maarja, volgens mij heb jij nog nooit echt iets zinnigs gepost, dus tja, dan valt hier ook weinig over te zeggen, maar denk niet dat veel mensen jouw post zinnig zullen vinden![]()
Ga jij maar lekker over je stalling en andere stallingen zeuren, daar ben je veel beter in![]()
(Sorry, off topic..)
geluksvogel schreef:Ik heb de hele bak laten opspitten. Hij wordt op de ergste plekken nog een keer een halve meter omgegooid. Resultaat: in de bak zakken de paarden momenteel 27 cm weg ( heb het gemeten ) En het is ongeloofelijk stoffig. Lekker zeg, nu kan ik helemaal niet meer rijden

Esperanza schreef:Een eb en vloed baan is echt niet de enige goede optie hoor. Wat je niet moet vergeten is dat je kosten blijft houden omdat je een pompinstallatie draaiende moet houden. En wat denk je dat het kost als de pomp stuk gaat?
Er zijn andere systemen waarbij je na de aanleg gewoon voor jaren klaar bent. Maar dat red je niet voor 3 of 4 duizend euro.
Voor dat geld heb je altijd een halve oplossing die maar een maar jaar werkt en uiteindelijk dicht gaat zitten, of te mul is.

Frekja schreef:Dat bedoel ik dus !
Als jullie bedrijf DE oplossing heeft, Maak me gek (Gerard Joling).
Nee evnen serieus, ik ga jouw site goed bekijken en je hoort nog van mij.
Gr. Frekja

Sparky10 schreef:Citaat:Frekja schreef:
Of je gaat naar een stalling met binnenbaan, of je stopt met zeuren! Te nat ! Te stoffig. Bevroren! Johh, kom op rijdt dan op de harde weg! Maar het probleem is....een stalling met een binnenbaan is te duur. En ze willen lekker 7x24 uur in de blub staan. Uhhh Ik bedoel niet de pony's !!
weet niet waar jij last van hebt? maar deze bak is door de vele regen gewoon onberijdbaar, net zoals vele andere bakken en weilanden momenteel , je hebt bijv
oorbeeld paarden die niet op stal kunnen en mogen staan en dan niet om het geld maar om hun eigen gezondheid.
dus deze reactie van jou vind ik erg kort door de bocht de TS geeft zelf aan dat dit een probleem is wat vele en vele andere met haar delen, en ze vraagt om een oplossing voor dit probleem , dus waar jou reactie vandaan komt ? je zal wel een maandelijkse periode hebben maar reageer dat dan even ergens anders op af ,
of laat zelf foto's zien van hoe jou bak er nu bij ligt en hoe jou paarden erbij staan mag ik raden ?
24 uur per dag 7 dagen in de week binnen in een stalletje in een donkere hal rij na rij alleen maar paarden een gewedlig mooie binnenbak waar je je paarden in kan trainen maar je betaald dan ook bijna 400 euro hiervoor maar voor je wedstrjiden kan je er prima in trainen stel een wedstrijd word verpest dan geef je natuurlijk je paard de schuld terwijl de ruiter altijd de schuldige is , maar ja over jou valt natuurlijk niet te oordelen maar wel over mensen die een normale vraag stellen over een veelvoorkomend probleem tegenwoordig , als je niks zinnigs te melden heb hou dan gewoon je mond
Ik ga niet naar een persionstal of whatever want mijn paarden staan gewoon lekker natural buiten aan huis met een schuilstal waar ze alleen in de winter bijkunnen. ( vanwege eczeem en schuren) De bak is nog steeds te vergelijk met een woestijn maar ik rij nu vaker buiten met een klasgenoot. Ook goed te doen en ik mag haar perfecte bak gebruiken tot die van ons goed is. Ze woont in de buurt dus perfect. En nog iets, rijden op de verharde weg is niet altijd even makkelijk met een paard zonder ijzers en niet tractormak als je in weiland woont omgeven met tractoren
Maar bij ons is hij zo weer droog, droger droogst *zucht*