(getrokken manen
Dan wordt zijn nekje nat van de regen
) Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dan wordt zijn nekje nat van de regen
) superwoman schreef:Dan zouden ze van nature toch ook korter zijn?
Ik denk dat ie met die 2 cm er ook niet veel aan heeft
Waratje schreef:superwoman schreef:Dan zouden ze van nature toch ook korter zijn?
Ik denk dat ie met die 2 cm er ook niet veel aan heeft
Ons ene paard heeft van nature zulke korte tastharen, de andere twee hebben ze wel wat langer, maar ik ga er dus vanuit dat ze met 2 cm lengte gewoon hun functie goed kunnen uitoefenen.
Urielle schreef:(getrokken manenDan wordt zijn nekje nat van de regen
![]()
)
Waratje schreef:Urielle schreef:(getrokken manenDan wordt zijn nekje nat van de regen
![]()
)
Oooooooh, is dat de functie van manen, om het nekje droog te houden. Tja, dan heb ik kennelijk een dom paard, ze heeft ze maar aan één kant hangen, dus de andere helft van de hals wordt nat. Moet ik misschien maar een halsdekentje gaan kopen

VeerenAshley schreef:Gaat het uiterlijk van een paard boven de duidelijke functie van die dingen?
Urielle schreef:VeerenAshley schreef:Gaat het uiterlijk van een paard boven de duidelijke functie van die dingen?
Die functie is dus zeer discutabel.

Urielle schreef:Je hebt gelijk, die functie is er, maar een paard dat alleen in zijn vertrouwde omgeving komt heeft hem imo niet nodig.
Een mens/paard/ander beest dat 1 oog verliest moet zijn gedrag aanpassen, ook thuis. Een paard zonder tastharen gedraagt zich niet anders dan een paard met tastharen.
Wenkbrauwen is een beetje een slecht voorbeeld, die epileer ik regelmatig
Laat me er eens tussen mensen

Oh mijn god! Mensen kinderen... Als dit al als mishandeling wordt gezien dan moet ik zekerse weten de doodstraf krijgen hoor! Ik scheer mijn paard zelfs helemaal!
) 
Lizzle schreef:Ik knip er geen milimeter vanaf, omdat ik het simpelweg niet nodig vind. Wie ziet dat nou? Ze horen bij een paard, een paardenliefhebber hoort dat voor lief te nemen. Ik rijd wedstrijden maar heb er toch nog nooit wat van gehoord.
Lizzle schreef:Ze horen bij een paard, een paardenliefhebber hoort dat voor lief te nemen.
Jimbo schreef:maar anky laat zelfs die dingen niet wegscheren.
Maar het zou wel raar zijn als ik nu ineens zei: Ooooo, maar dan laat ik ze nu ineens staan hoor
sologirl schreef:Lizzle schreef:Ik knip er geen milimeter vanaf, omdat ik het simpelweg niet nodig vind. Wie ziet dat nou? Ze horen bij een paard, een paardenliefhebber hoort dat voor lief te nemen. Ik rijd wedstrijden maar heb er toch nog nooit wat van gehoord.
Neem je het dan ook voor lief dat het eigenlijk ook wel zielig is als je hem met sporen en zweep rijdt en als je met hem springt en dressuurt... Hoort een paardenliefhebber ook voor lief te nemen om dat niet te doen... (Dit is niet alleen voor jou bedoeld hoor!)
Urielle schreef:Lizzle schreef:Ze horen bij een paard, een paardenliefhebber hoort dat voor lief te nemen.
Lange manen, flinke sokken aan de benen, behoorlijke zwilwratten en een dikke wintervacht hoor je ook voor lief te nemen dan. Is echt paards

Lizzle schreef:Ze horen bij eenhoort dat voor lief te nemen. paard, een paardenliefhebber
[/quote]
En die sokken dan ook niet... Maar in dat punt ben ik het wel met je eens... Die zwilwratten zijn eigenlijk overbodig...