Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Citaat:paard elke dag gedaan toen ze niet kwamen en als ze dan wel een keer kwamen kregen ze de rekening en de mededeling dat bij mij op stal geen enkel paard een dag stil staat. Ook niet haar paard dus of zelf voor je paard zorgen of ik doe het maar dat kost je geld. Probleem was vrij snel opgelost.
Joyvita schreef:Welke hoeveelheid voer geef je het paard, als dat teveel is kan het daar ook onrustig van zijn.
Ik zou als ik jou was toch een aangetekend schrijven sturen en haar opzeggen, als je zo doorgaat ga je er zelf kapot aan en verlies je het plezier in het werken met paarden.
Echt je kunt niet de zorg van de hele wereld op je schouders nemen, wees sterk en wijs en kies voor je zelf!
Goed dat je de stal heb opgezegd. Je weet inderdaad niet wat er met het paard nu gaat gebeuren. Waarschijnlijk wordt het hun allemaal te duur op een nieuwe stal en wordt ie toch verkocht. Bij je blijven laten staan houd je de situatie alleen maar in stand. Nu zal er verandering in komen, misschien eerst slechter maar dat hoeft niet. Tip denk er niet teveel aan hoeft niet automatische slechter voor het paard te zijn.

je wist dat je niet anders kon. Tuurlijk is het niet leuk als je zon beslissing moet nemen, maar je eigen plezier en dat van je andere pensionklanten gaat voor. Echt goed van je dat je nu hebt doorgezet. Veel plezier weer met je werkzaamheden gewenst
Uums schreef:sammie_44 schreef:Ga anders zelf naar een andere stal, want zo sta je er zelf ook niet voor je plezier. Je hebt voor je plezier een paard, wat ook genoeg kost, dan mag je ook wel wat meer genieten ervan.
Zo doe je dat niet
Het is haar eigen pensionstalling hè.
Wij hebben zo`n type bij de manege gehad. Haar oude paard met cushing werd zwaar verwaarloosd en de miep betaalde nooit. Toen de club na tig sancties en waarschuwingen weigerde het paard (met veel te dikke vacht en stalbenen) binnen te zetten in een warme septembermaand, brak de hel los. Media erbij, de massa boos op de vereniging, etc. Echt heel naar. Ik wens deprimuis dan ook veel sterkte in deze zaak, ze heeft het al druk genoeg met haar eigen leven lijkt me.
Citaat:Citaat:Wij hebben zo`n type bij de manege gehad. Haar oude paard met cushing werd zwaar verwaarloosd en de miep betaalde nooit. Toen de club na tig sancties en waarschuwingen weigerde het paard (met veel te dikke vacht en stalbenen) binnen te zetten in een warme septembermaand, brak de hel los. Media erbij, de massa boos op de vereniging, etc. Echt heel naar. Ik wens deprimuis dan ook veel sterkte in deze zaak, ze heeft het al druk genoeg met haar eigen leven lijkt me.
dat was in kloosterburen, of niet uums? Zelfs wij hier in warffum hebben daarvan gehoord