nightlover schreef:Ik betaalde normaal voor mijn paard : 80 euro....
Dit gaat verhoogd worden naar 170 euro ....
Die 25 euro vind ik nogal meevallen
Daar staat vast wat tegenover
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
nightlover schreef:Ik betaalde normaal voor mijn paard : 80 euro....
Sjoert schreef:nightlover schreef:Ik betaalde normaal voor mijn paard : 80 euro....
Daar staat vast wat tegenover
Needje schreef:runningkawa schreef:Wat maakt het uit dat de stalbaas fulltime werkt?
Geef alleen aan dat ie niet de hele dag op de stal aan t werk is. Dus dat we daar niet voor hoeen te betalen
) Needje schreef:Dus jij mag nu het stuk wat ze mislopen van die andere huurder gaan dokken? Had ik mooi niet gedaan!![]()

erleyne schreef:Als je er een beetje over nadenkt, vraag ik me wel eens af waar de winst hem nou zit bij een pensionstalling. Alleen al het onderhoud van het gebouw, de we en de bakken, de stroom en het water dat je gebruikt, de mestafvoer, de uren die de pensionhouder er in steekt, dan vraag ik met uberhaupt af of ze er nog wat aan over houden. Dus wat dat betreft is het niet zo gek dat het omhoog gaat.

Needje schreef:Hoezo niet slim?! Een paard van bijna 1.70 heeft aardig wat kilo's nodig aan droge stof. Gras is er niet meer, dus heeft alleen hooi om het uit te halen.
Als je nagaat dat een baal ong.15/17 kilo is zit je al snel aan een halve baal per dag