Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolandaa_ schreef:ehm.. dat word er wel.. anders krijg je echt geen sterren...
omdat de paarden er niet zielig staan.
zweetvos schreef:Ik zeg absoluut niet dat ik vóór stands ben maar wil toch even iets kwijt.
Bijna alle pony's hier die ooit op stand hebben gestaan en nu in een gewone box staan lopen nog altijd naar de stand toe als ze mogen kiezen. Het lijkt dus echt alsof ze het daar niet vervelend hebben gevonden. Waarom zouden ze nog altijd naar toe willen lopen als ze nu ook de keus hebben van de stal?
Een aantal pony's op de manege staan dus nog in stands. Ze staan gewoon los, niet vastgebonden. Kunnen languit liggen. Er zitten dichte wanden en daarboven tralies. Ze kunnen elkaar dus niet schoppen of aan de kant duwen maar wel met elkaar neuzen.
Maar met de verbouwing gaan de stands er wel uit hoor.
Jolandaa_ schreef:ga dan eens kijken in de Vughtse manege. vind ik een top manege met stands. Ruim, licht en de paarden staan op dikke lagen stro..
Jolandaa_ schreef:ga dan eens kijken in de Vughtse manege. vind ik een top manege met stands. Ruim, licht en de paarden staan op dikke lagen stro..
Jolandaa_ schreef:ehm.. dat word er wel.. anders krijg je echt geen sterren...
omdat de paarden er niet zielig staan.
Jolandaa_ schreef:een stand hoeft niet slecht te zijn. in Vught is ook een topmanege waar de paarden in stands staan. ga daar maar eens kijken. die ponys kunnen het niet slechter hebben.
Botervlieg schreef:Jolandaa_ schreef:een stand hoeft niet slecht te zijn. in Vught is ook een topmanege waar de paarden in stands staan. ga daar maar eens kijken. die ponys kunnen het niet slechter hebben.
Euh...., bedoel je niet iets anders?
Of kunnen pony's het echt niet slechter hebben
dan in de stands van die topmanege?
Dan ben je je mening aan het veranderen.
TOP!!
Botervlieg schreef:Jolandaa_ schreef:een stand hoeft niet slecht te zijn. in Vught is ook een topmanege waar de paarden in stands staan. ga daar maar eens kijken. die ponys kunnen het niet slechter hebben.
Euh...., bedoel je niet iets anders?
Of kunnen pony's het echt niet slechter hebben
dan in de stands van die topmanege?
Dan ben je je mening aan het veranderen.
TOP!!