Daar heet het permanent draad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
DubbelDun schreef:Voor een erg stevige omheining zou je ook eens kunnen kijken naar stalroosters. Die worden vaak in een flink aantal meters aangeboden en voor een stuk langs de weg soms net lang genoeg.
Daar kun je haast een olifant veilig achter houden
sarosxx schreef:DubbelDun schreef:Voor een erg stevige omheining zou je ook eens kunnen kijken naar stalroosters. Die worden vaak in een flink aantal meters aangeboden en voor een stuk langs de weg soms net lang genoeg.
Daar kun je haast een olifant veilig achter houden
Oeh nee dat wil ik niet bij huis hebben. Heb wel eens gehoord dat daar een paard met zijn benen onder geschoten is met rollen en zijn benen heeft opengehaald.
Wel sterk inderdaad.......
DubbelDun schreef:@sarosxx: dit spul zit een stroomdraad ingebakken, beoband niet.
Als je het hek op de grond zet kan er toch geen been onder komen ??
runningkawa schreef:PolyPlus HTP, die op de link van DubbelDun staat, dat heeft Gallengher wel.
Daar heet het permanent draad
sarosxx schreef:En voor dat stukje van 3500 m2 en een nieuwe omheining voor de rijbak met overal schriklint etc. kreeg ik een hele mooie offerte van Schuurman van zo'n 16500 eurotjes![]()
![]()
Haha nee geen nulletje te veel........Hihi heb paar keer zitten kijken of ik het goed gelezen hadmaar wel mooi. Kreeg er wel een hele mooie folder bij.

Goudvarken schreef:precies, het is gewoon onwijs duur, wat je ook neerzet.
Heb ook bij bedrijven als de sutter , lands end epe, hippo holland, etc etc. offertes aangevraagd en die kwamen allemaal op 40 tot 50 000 uit...
Maar goed, het is mooi, en het zou 20 jaar mee moeten kunnen gaan, we zien het vanzelf.. zal wel foto's plaatsen als het af is over 2 weken.

DubbelDun schreef:Wat voor levensduurgarantie krijg je nu nog bij zo'n dure omheining ?? Want het blijft hout wat rot....
Maar dat garanderen ze dus niet.
DubbelDun schreef:Ik vind minimaal 10 jaar niet zo lang voor dat geld. 25 jaar kan ik eerder mee levenMaar dat garanderen ze dus niet.
Het dak wat ik nu op mijn stal heb liggen zit een garantie op van 10 jaar. Precies na 10 jaar is het dus gaan lekken en moet er eigenlijk een nieuw op. Vind ik vor een dak dus veel te 'jong'
....je gaat er toch wel vanuit dat je er langer mee kan doen.
.