Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kinke schreef:dus omdat mensen plezier beleven aan hun paard en er misschien veel voor over hebben mogen ze een aantal maanden binnen staan?
Kinke schreef:ja hoor, behalve mijn dolfijn en de paarden die zo lang op stal staan
SemiR_4_LiFe schreef:
wat heeft het voor nut om een paard met een dolfijn te vergelijken?
dat is netzoals een appel en een peer.
moet het dolfinarium ook maar gesloten worden, netzoals je vijver, daar zwemmen ze ook elke dag dezelfde rondjes.
Kinke schreef:pff...over maneges kunnen we het maar beter helemaal niet hebben..
toch bijzonder, je vindt het kortzichtig dat ik het voor de paarden slecht vind dat ze zolang en zoveel binnen moeten staan en je vind het niet kortzichtig dat er paarden gehouden worden op manieren die totaal niet paardwaardig zijn?
Kinke schreef:ok, dus als wij mensen er maar plezier in beleven dan is het eigenlijk wel goed?
SemiR_4_LiFe schreef:ze krijgen voer,knuffeltjes, wat begewing en als ze au hebben komt de da.
dat ze in een stal staan, tjah het is misschien niet helemaal goed, maar beter dan in een stand.

Jol1 schreef:Kinke, je wordt nu wel wat drammerig. Ben je soms lid van het Dierenbevrijdingsfront?
Kinke schreef:Semir, niet iedereen over 1 kam scheren he, wat Anky en Salinero uitspoken vind ik totaal niet interessant eigenlijk.
(nee niet dumpt bij de snelweg, gewoon hokje open gezet
) SemiR_4_LiFe schreef:niet ieder paard is hetzelfde!
Visconti schreef:@SemiR_4_LiFe: Grappig dat je er over begint, ik heb mijn konijn namelijk vrijgelaten om hem een konijnwaardig bestaan te geven(nee niet dumpt bij de snelweg, gewoon hokje open gezet
)
die zet je ook het hokje niet van open of dump je naast de snelweg...
Kinke schreef:vergeet de boscrosspaarden niet he, is een soort inferieur ras, staat mijlenver onder de ontwikkeling van b.v. het dressuurpaard