Lermy schreef:Uhm, ik ontworm 4 keer per jaar en ik heb 4 paarden staan, plus een veulen volgend jaar. Dus ongeveer 20 spuiten voor 2007. Daar gaat mijn salaris weer
Dan koop je 2 hele dozen Eraquell

Dan ben je 225 euro kwijt! Da's niks toch!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Lermy schreef:Uhm, ik ontworm 4 keer per jaar en ik heb 4 paarden staan, plus een veulen volgend jaar. Dus ongeveer 20 spuiten voor 2007. Daar gaat mijn salaris weer

Lermy schreef:Nou zeg, zelfs de Welkoop in dit gehucht weet er al van
edit: sloeg op de reactie van Schimmelig

romatjuh schreef:MISTRAL94 schreef:Als ze dit door zetten en de wormspuiten ontzettend duur maken,denk ik dat we straks te maken krijgen met een hele hoop paarden die dus niet ontwormd zullen worden
Dat is 1 ding dat zeker is! Hoeveel paarden worden er niet geënt? Dat zijn er aardig wat hoor!

!.
! 

Lowara schreef:nou, dan is het voor mij mooi makkelijk, ik woon bij de grens van duitsland, dus dan ga ik wel mooi steeds daar de wormenspuiten kopen
die dierenartsen gaan het nu dus verdomd druk krijgen, met deze nieuwe regel

damn.. dat zou balen zijn dan! 
cavaletti schreef:Bij ons in Duitsland is het ook zo dat je wormkuren op recept bij de dierenarts krijgt. maar aangezien ik een ruitersportzaak heb bestel ik gewon nog stiekem steeds bij de nederlandse groothandels, Nu er in nederland dus blijkbaar ook het kopen op recpept komt ga ik maar even flink wormkuren inslaan. Echt belachelijk wat ze overal verzinnen om weer geld van "Het paardenvolk" los te peuteren.
).
TinkerTreas schreef:Ik haal nu ook wel eens wormenspuiten bij de dierenarts. Als je zo'n spuit komt halen hoef je echt geen consult te betalen hoor. Dat hoeft toch ook niet als je dieetvoer of vlooiendruppels voor hond en kat haalt.
Ik kan me hier echt niet druk om maken, en ik betaal ook niets meer voor een wormenspuit bij de dierenarts vandaan als bij de ruitersportzaak (ik vind ze zowiezo belachelijk duur).
Het is alleen een ander merk (bij mijn dierenarts dan)