Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Karoliefje_ schreef:Ik vind het ook zielig! een paard hoort niet alleen te zijn, dan wordt die depresief en ongelukkig!
Karoliefje_ schreef:Ik vind het ook zielig! een paard hoort niet alleen te zijn, dan wordt die depresief en ongelukkig!

anders ken die nooit beetje leuk spelen ofzo .. Esmeralda schreef:mijn shet heeft 18 jaar vrijwel alleen gestaan. Er is een periode geweest van 5 jaar dat er wel een paard bij stond. Maar toen ze alleen kwam te staan, heb ik er wel voor gezorgt dat ze regelmatig met andere paarden ik contact kwam. Ze kwam mij totaal niet over als een zielig paard. Ik denk waneer jij je paard alleen hou, dat je dan voor regelmatige paardcontacten moet zorgen. Maar het paard is echt niet zielig. Er zijn zat andere dingen die wel zielig zijn

Ze zat lekker in d'r vel, ze vond het gewoon allemaal wel best. Ze deed ook niet raar als er een ander paard voorbij kwam, ze graasde gewoon verder.
en ja dan maar alleen staan maar ze staat teminste wel nog op de wei! 
babychicah schreef:Iedere keer als ik langsloop met mijn pony begint hij te hinniken.
Zo zielig!
Oke, dit zal wel een uitzondering zijn maar ik geloof best dat er meer paarden zijn die zich prima redden en ook gelukkig zijn in hun eentje.