simpel of luxe?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: simpel of luxe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 17:40

Iets er tussen in

Ik heb mijn paarden nu aan huis staan en kan het nu maken zoals ik wil.
Dan ga ik zo langzaam aan toch voor een combi.

Elke dag de hele dag naar buiten is voor mij altijd een must geweest toen ik op pension stond.
Uiteraard veilig afgemaakt
Dat staan ze bij mij ook. In een helemaal met gaas omsloten weide, waar de poorten van op slot zijn, dus niet meteen elke gek die je land in kan lopen.

Ik heb eens op een plek gestaan waar je alleen in de wei kunt rijden, dat is gewoon niet fijn als je wedstrijd gericht rijd.
Zo heb ik ook luxe getsaan met binnenbak, dat is soms wel lekker, maar echt missen doe ik dat niet.

Daarom heb ik hier nu een fijne buitenbak van 20 x 60 meter

Zo heb ik op een plek gestaan waar je alleen buiten op de stoep af kon spuiten met koud water.
Maar ook gestaan met een binnenspuitplaats met warm water.
Dat vond ik dus echt fijn.

Daarom heb ik al sinds het begin een binnenspuitplaats met koud water.
Maar sinds vandaag is het warme water ook aangesloten, heerlijk!

Dus ik heb ondertussen van alles een beetje
En vanaf ongeveer oktober, kun je bij mij volpension staan, voor 160 euro Lachen
(2 stallen vrij)

Frank

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 17:51

runningkawa schreef:
Iets er tussen in

Ik heb mijn paarden nu aan huis staan en kan het nu maken zoals ik wil.

Paarden aan huis is het meest luxe dat er is toch? Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:33

Zeker Ja

Op alle dingen die er bij komen kijken als ze thuis staan na dan Haha!
Maar dat heb ik er graag voor over Lachen

Maroush

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 18:36

Als paard lekker veel naar buiten kan met vriendjes zou ik allang blij zijn, al in een beetje redelijk rijbare bak toch ook wel erg fijn Ja

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:05

Ik sta nu op een stal waar we een buitenbak hebben 20x40 , water wat helaas koud is en geen goede wasplaats, gewoon een slang bij een kas.

En zomers 24/7 weidegang en s´winters helemaal geen weidegang dus staan ze heel veel op stal, wat ik persoonlijk niet prettig vind..

Maar goed, ik zou voor ´t luxe kiezen. geef mij maar een binnenbak en een solarium en warm water Lachen zalig.

Maar als het goed is komen ze over een paar jaar toch aan huis, en dat is idd het beste wat er is Haha!

Zondebokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:17

Nou zal je zeggen ik sta nu op een "luxe" stal waar ik 290 euro betaal nou en ik kan er helemaal niks....wei is poedersuiker bak is poedersuiker alles is poedersuiker ik ga nu naar een goedkope stal waar het er misschien allemaal minder uitziet maar waar ze meer te eten krijgen een goede wei heb en een goede buitenbak....!en dat voor de helft minder!

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:49

Ik denk als je op een luxe stal staat waar alles toppie is het niet uitmaakt, en als je op een goedkope stal staat waar alles toppie is het mij ook niet veel uitmaakt..

IVfotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 15:16

ik zal kieze voor de goed kope
meestal staan daar niet veel paarden en pony's en de gezellig heid vind ik daar ook veel beter

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:46

Ertussen in.
Bij ons op stal hebben we een binnenbak, longeerbak en buitenbak. Ook heb we een groot stuk land.
Er zijn deskundige ruiters. De stallen zijn ruim groot en ze krijgen sportbrok, hooi kan je zelf pakken.
Het is een dressuurstal met manegelessen, er gezellig.
Er staan heet wat kampioenen, Limburgs, Nederlands..

Daisies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 21:48

De duurdere,

Zal heel verwend klinken. Maar ik vind gewoon belangrijk goede stal Lachen Gelukkig krijgen we nu onze eigen stallen. met wél buitenbak, luxe stallen, douche Lachen