Langzamerhand ben ik steeds meer dingen gaan vervangen. Zadel gekocht, ( wintec) nieuw hoofdstel, nieuwe deken ( zomer/winter) uitstaptdeken, dekje dit, halster dat.
Nu ben ik 3 jaar verder.
Ik heb dure leren rijlaarzen, een leren zadel, rijbroeken van pikeur ( met leren kont) dure veiligheidscap, stuk of 7/8 dekjes, bergen bandage's , 5/6 verschillende dekens, ongeveer 7 hoofdstellen met verschillende bitjes, verschillende halsters. Ik kan zo nog wel even doorgaan. Alles kwam bij mij met de jaren. Ik koop wat ik lekker vind ik zitten en wat ik op dat moment nodig heb . Ik heb een broek van eurostar ,die was geloof ik in guldens 75,-, daar rij ik ook nog mee,vind ik ook lekker zitten. Maar m'n rijbroek van pikeur met leren kont was iets van 150 euro, en die zit ook heerlijk.
Als ik een rijbroek van eurostar lekker vind zitten, koop ik die, vind ik een rijbroek van pikeur lekkerder zitten koop ik die.
Waarom naat het prijsje kijken. Duurdere kleding hoeft bij voorbaat niet lekkerder te zitten. Het is net wat jij lekker vind zitten.
Laatst heb ik een heel nieuw setje voor m'n pony gekocht, alles babyblauw, : halster+ touw, dik zadeldekje, en bandage's. Alles was bij elkaar ongeveer 100 euro,. Op dat moment wilde ik het graag hebben. Kan mij dat nou schelen dat het halster van Eskadron is, ik vond het mooi en pastte qua kleur precies bij de rest.

paard, dat super loopt, een dikke BMW jeep, superdeluxe trailer en de mooiste spullen.
), je hoofdstel schuurt, dus je koopt een zachte van Passier, de binnenvoering komt na 2 weken uit je rubberen laarsjes, dus je koopt leren laarzen, je sporen breken spontaan doormidden, dus koop je dikkere, je paard heeft een bultje op zijn rug, dus komt er een gelpad enz enz....ik ben ook maar student en heb dus ook niet heel veel geld, maar geef wel bijna alles uit aan de paarden....als iemand liever uitgaat, ook prima, maar dan niet zeuren over anderen die het wel er voorover hebben.
. En dat ook nog als jury
. Schandelig dat je instructeur daar op bokt een opmerking over moet maken
}> .
nouhou ..... ze pesten me!
! Mijn man heeft een eigen zaak, samen met een Duitser. Hij (z´n compagnon dus) is de zaak zo´n 15-16 jaar geleden begonnen, mijn man is sinds 14 jaar zijn gelijkwaardige compagnon.
!) en vooral meer auto´s gehad
) Dit keer kon ik me niet inhouden (is echt niet mijn stijl!!) en antwoordde: "Tja B., waarom denk je dat we überhaupt zo´n auto kunnen rijden?, jíj bent vast niet vaak genoeg naar de Aldi geweest
."