we hebben eind deze maand de halfjaarlijkse controle weer, zal ze eens vragen of ze het zwart op wit hebben. Wij hebben geinvesteerd in 40ha met nieuw afrastering, dat doe je niet als je halve waarheden hoort

En verder gaan we wel erg offtopic...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
runningkawa schreef:Toch lijkt me zo'n s;oot eng.
Zo vaak dat er 1 door de brandweer uitgehaald moet worden.
Verder heb ik zo'n vaag idee dat Kawa daar vrolijk over zou springen als het gras aan de andere kant groener is
imker schreef:Pellie, een beetje paard walst óf door de sloot heen, óf springt er overheen. Die van mij zijn iig niet zo te houden.
Kijk, als je er nu een breede loop langs hebt lopen, dan kan je heel misschien je paarden binnenhouden, maar ik zou het zelf dus niet uit gaan proberen.
joyce B schreef:Brennie, kun jij me vertellen waar jullie die koordbrekers vandaan hebben gehaald? Ik had ze wel gevonden via internet, maar kon ze later niet meer terug vinden!
merrieveulen schreef:ik gebruik die dunne draden, als ze daarin komen knapt het zo af, en met stroom erop blijven ze er wel uit de buurt. ik vind het ideaal.