Welke beschermers om in de wei? [Help!]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jennypenny

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-06 19:54

meestal rijd ik niet met peesjews omiejo maar ik rijd ook bij een manege en daar moet je bij sommige paarden met peesjes rijden is dat erg dan.. Wat whatulike betreft dat hele dikke pijpbeen ik wist helemaal niet dat dat daardoor kon komen.. Het is wel heel vaak dat er paarden op de manege staan met een hele dik pijpbeen die een peesbeschermer omhebben normaal op stal niet natuurlijk maarja..

MMIDV

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 08:36

Gewoon lekker zonder bescherming
ze kunnen altijd wat oplopen op de wei omdat ze lekker aan het spelen zijn, dat hoort er een beetje bij. (mits ie niet verrot getrapt wordt natuurlijk)

Laura82

Re: Welke beschermers om in de wei? [Help!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 09:41

Ik heb niet alle andere berichten gelezen, dus misschien val ik in de herhaling

Ik zou lekker je paard zonder bescherming de wei in laten gaan. Ongelukjes gebeuren nou eenmaal, en de kans dat t paard zich tijdens het rijden verstapt oid is vele malen groter!! Spelen hoort er nou eenmaal bij en dan kunnen ze wel eens iets oplopen. Ik ken egen beschermers die helemaal niet irriteren, waar helemaal geen zand tussen komt en die niet te warm worden. Als ze wel bestaan hoor ik het graag!!! Dan kan je paard dus kreupel komen te staan als gevolg van die beschermers!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:03

Mijn paard heeft alleen springschoenen om in het land als ie achter ijzers onder heeft omdat ie ze er om de haverklap af trapt. Verder vind ik beschermers in de wei echt zinloos, als ze echt lomp doen kunnen ze ook wel kreupel worden met berschermers. Tegen verstappen oid helpt gewoon geen beschermer denk ik.

lodo

Re: Welke beschermers om in de wei? [Help!]

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-06 10:07

Geen bescherming in de wei. De pezen worden alleen er maar warm van en dat is slecht.