Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

(Mijn instructrice)
ik betaal 360 euro per maand voor mijn paard en ik sta in barendrecht op de manege en daar word ze 1 x per week uitgemest, elke dag opgestrooid, 3x per dag biks, 2 x per dag kuil. Ik heb 2 binnenbakken, buitenbak, longeerbak, stapmolen, paddock alleen geen weiland. groetjess manon

Falcon schreef:Nou volgens mij betaall ik het meeste van iedereenik betaal 360 euro per maand voor mijn paard en ik sta in barendrecht op de manege en daar word ze 1 x per week uitgemest, elke dag opgestrooid, 3x per dag biks, 2 x per dag kuil. Ik heb 2 binnenbakken, buitenbak, longeerbak, stapmolen, paddock alleen geen weiland. groetjess manon
I LOVE FALCON
Falcon schreef:Nou volgens mij betaall ik het meeste van iedereenik betaal 360 euro per maand voor mijn paard en ik sta in barendrecht op de manege en daar word ze 1 x per week uitgemest, elke dag opgestrooid, 3x per dag biks, 2 x per dag kuil. Ik heb 2 binnenbakken, buitenbak, longeerbak, stapmolen, paddock alleen geen weiland. groetjess manon
I LOVE FALCON
mistral schreef:€ 325,- ze zadelen en poetsen je paard nog net niet.![]()
Alles inbegrepen hoefsmit schieten ze voor, les is gratis er is alleen geen weide gang
Arrabel schreef:mistral schreef:€ 325,- ze zadelen en poetsen je paard nog net niet.![]()
Alles inbegrepen hoefsmit schieten ze voor, les is gratis er is alleen geen weide gang
€325,- betalen en dan geen weidegang????
Waar zet je je paardje dan lekker buiten?

naam schreef:och mijn hemel wat een bedragen!!!!!
ik heb mijn paard thuis staan dus ik heb makkelijk praten.. maar hoe brengen jullie in hemelsnaam elke maand (sommigen) dik 300 euro op!
ik heb een fulltime baan! En een paard aan huis, maar dat geld houd ik nu niet even 1, 2, 3 over in de maand......
Aan de andere kant, de lonen zullen in het westen van het land ook wel even wat anders zijn dan in het noorden! en zal het in verhouding wel heel anders lijken! denk ik zo!
Maar toch vind ik het knap dat er zoveel mensen zijn die zoveel geld voor hun paardjes over hebben! het is toch ff bijna 1 derde van een maandsalaris van een gemiddelde nederlander!

Hier is 1tje nog net te doen, maar na dit paard wil ik geen andere meer, het is gewoonweg te duur..
mistral schreef:€ 325,- ze zadelen en poetsen je paard nog net niet.![]()
€325,- betalen en dan geen weidegang????
Waar zet je je paardje dan lekker buiten?
Citaat:Ik betaal 325 mét weidegang, vind ik iets lekkerder dan dat ze mijn paard zadelen ..
En hoefsmid schieten ze voor.. dus betaal je het alsnog zelf..