dit is dus serieus géén penny-verhaal! maar wat is nou het nadeel van internet, je weet nooit het hele verhaal en je leest nooit tonen in letters door, dus je weet niet op wat voor manier een bericht bedoeld is.
De stalbaas is zélf tegenstrijdig, hij zegt de ene keer dat je gewoon hooi in het ruif moet doen en een week later kan hij alweer zeggen dat het niet mag! En even voor de duidelijkheid, ik weet écht wel dat een paard de hele dag hooi tot zijn beschikking moet hebben, ik ben volgens mij al ruím 4 jaar geleden gestopt met het lezen met penny.
En als ik toch zo slecht zou zijn voor mn vp, hoe kan het dan dat ik op een stal paarden in heb gereden, in vakantie's de paarden 3x per dag gevoerd heb, buitenritten begeleid heb, ook een verzorg-haffiej heb gehad, maar die ik heb moeten opgeven omdat we gingen verhuizen, heb gegroomd op een springstal en weet ik veel wat nog meer.. iedereen mag zijn mening geven, geen enkel probleem.. maar dat van penny-verhaal, dat is een vooroordeel.
En wie geeft bepaalde persoontjes het recht om te zeggen dat we het topic niet goed doorlezen en niets doen met tips?? Ik lees ze wel, maar wat zou ik ermee moeten doen? het gaat om Kelly-Ann's vp.. niet die van mij. En over het algemeen is mijn vp goedgelijnd.. hij is nog geen jaar oud en is dus in de groei, en bij alle veulens heb je periodes dat ze er niet uitzien en een hele dikke buik hebben en je toch de ribben kan zien, en dan heb ik het niet over de paarden op de stal waar mn vp staat.

Ook heb ik meerdere merrie's gezien die nadat ze een veulen gehad hebben behoorlijk ingevallen zijn, en ook een paar extreme gevallen.. ook het vp van Kelly-Ann kán daar een geval van zijn.. vandaar dat ze hier om 'raad' vraagt.. en niet om zóveel kritiek dat ze dalijk nieteens een paard meer aan durft te raken.
Het is begrijpelijk dat jullie zo reageren, maar het kan wel kwetsend overkomen..