Anoukie schreef:Urielle schreef:Het ging ook over 'STEL, je hebt een paard op St Georges niveau lopen...' Nou, dan snap ik niet dat je dat beest zelf niet verder rijdt
Je hebt hem ook naar dat niveau gekregen dus of je probeert hem nog naar de Inter te krijgen of je verkoopt hem, lijkt me dan.
Je kunt zelf misschien niet de tijd, het geld, het talent etc. hebben om je paard verder te rijden. Of je paard zit aan zijn top, dat kan ook. Of je hebt al meerdere paarden naar dat niveau gebracht dus je bent ook tevreden met een PSG klassering en gunt anderen datzelfde succes.
Er zijn echt tig redenen te bedenken waarom je een paard "uitleent" aan iemand met talent, ervaring en de juiste begeleiding.
Dat is ieder zijn eigen keuze natuurlijk.
Als ik tijd heb voor wedstrijden in de PsG heb ik ook tijd voor de Inter, geld idem. Internationale concoursen liggen natuurlijk iets anders, maar dan zou ik liever nationaal doorrijden of het paard eruit doen en weer met een jong talent beginnen. Als mijn paard op zijn top zou zitten zou ik hem verkopen. Je wilt tenslotte zelf ook verder. Dan kan iemand anders er mooi mee leren maar niet op mijn verantwoording.
Ik wil met mijn posts geen algemene stelling maken, dat is altijd wat IK zou doen. Ik rij mijn paard wel zelf. Heeft hij meer talent dan mij: prima, ga ik veel van leren. Heb ik meer talent dan hem: eruit!

.
Helaas, nog heel wat jaren doortrainen 

Vraag blijft of ze mijn paardje ooit zover krijgen dat ze een kans maken om te winnen...