Rijden met stang en trens?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dorientjuh

Re: Rijden met stang en trens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-06 16:20

Karoliefje: ik denk dat je afraden bedoelt?

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-06 17:22

jasmijn78 schreef:

Dan nog: Als de B-ruiter zo goed was, dan reed hij geen B meer!!!

Grinnek. Ik rijd ook B nu. Ben een echte B-ruiter met mijn paard. Hij is groen half jaar in training. Ik ga met mijn paard niet starten tot hij er klaar voor is. Dus deze ruiter rijdt nog B, omdat haar paard er nog niet klaar voor is. Niet, omdat ze zelf niet meer kan en zo zullen er vats meer zijn !

Weer even on topic: buiten rijden met S&T zou ik niet doen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen zoals het geval van Imker, maar die weet ook dondersgoed waar ze mee bezig is. Jij bent nu 14 jaartjes oud zie ik in je profiel en je hebt niet de verfijning en rijervaring die nodig is om met S&T te gaan rijden. S&T is in mijn ogen iets dat je moet verdienen, niet iets dat je zo maar eventjes erin hangt.

Iris_B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:19

Duhelo schreef:
ik denk dat het geen kwaad kan, mits je hem goed kan gebruiken Haha!
als je van plan bent om de stang niet te gebruiken is het wel nutteloos om hem erin te hangen, vooral omdat je vlug geneigd zal zijn om het toch eens uit te proberen.
daarbij zal je paard wel last hebben van het extra metaal.
maar als je de teugel los laat hangen (of geen teugel eraan) of het goed gebruikt, kan het naar mijn insziens geen kwaad.

sluit ik me bij aan, ik ben van plan (als ik nog een keer Z ga rijden Tong uitsteken) om dat de eerste paar wedstrijden gewoon op een trensje te rijden, en dan misschien later een S&T hoofdstel te kopen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 20:43

En wat is je toegevoegde waarde om op dit oude topic te reageren?