Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
jomaro schreef:Oké dat is jou mening.
En als je paard nu door andere in de wei zo geschopt wordt dat je hem daardoor af moet laten maken. Ga je dan je nieuwe paard ook nog in die wei plaatsen?
Quellian schreef:Wei, dat is voor mij een vereiste.
jomaro schreef:Quellian schreef:Wei, dat is voor mij een vereiste.
Dan zal jij tegen het houden van de shetlander in de tuin zijn.
jomaro schreef:Oké dat is jou mening.
En als je paard nu door andere in de wei zo geschopt wordt dat je hem daardoor af moet laten maken. Ga je dan je nieuwe paard ook nog in die wei plaatsen?
Danielle_1 schreef:Oke,ik had een aantal posts gemist...
Het is wel heel ernstig als je paard een gebroken been oploopt.
Maar dan denk ik ook weer,dit speelt al langer.
Dan had je dus eerder kunnen en moeten ingrijpen.
Ook al is dat achteraf gel*l natuurlijk.
Nog even duidelijk dan.
Een wei is een wei en een tuin is een tuin.
Beiden hebben verschillende doeleinden
jomaro schreef:Het paard van mijn vriendin had zo'n harde schop gekregen van een ander paard dat het in het belang van het paard afgemaakt moest worden.
De pony met het gebroken been door de vrijheid die het kreeg. was op verzoek van andere omdat ze het zo zielig vonden dat die pony maar op stal stond. Er wel elke dag uitkwam om te wandelen.
jomaro schreef:En ja een tuin is geen wei kan je er ook niet van maken. Maar de vraag was of je een shetlander kan houden in je tuin van 5 bij 20
jomaro schreef:Maar uiteindelijk moet je voor jezelf die keuze maken of het wel of niet kan.
Quellian schreef:jomaro schreef:Maar uiteindelijk moet je voor jezelf die keuze maken of het wel of niet kan.
Dat ben ik helemaal met je eens, maar dan nog vind ik dat een ieder eerlijk mag zijn over zijn/haar mening. En daarbij vind ik dat er gewoon veel te makkelijk wordt gedacht, want ach 'het is maar een kleine Shet'. Maar die kleine shet wil ook lekker rennen.
Wat dan? In het park even los achter de bal aan laten rennen?
*ziet Shet al achter tennisbal aan rennen*