Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

. Alane schreef:een bontje met een "kaal" ruggetje, kan het even niet anders omschrijven. Het middelste gedeelte van het dekje is dan lamsvel-loos hierdoor wordt de kamer van het zadek niet helemaal volgepropt en kan het bont alle kanten op gaan liggen zodat de druk verdeling optimaal is
daarom heb ik mijn niet-spinefree bontje verkocht en spine free weer gekocht
harnessmaker schreef:Ik kan het niet nalaten... Ik heb niet alle pagina´s gelezen maar toch...
Hebben degene die aangeven dat hun paard een gevoelige rug heeft wel eens afgevraagd hoe dat komt... Mensen hebben ook niet van nature een gevoelige rug. Meestal door verkeerde belasting gevoelig geworden. Bij paarden is het niet anders!
Sorry dat ik hier zo tegenaan schop maar ik snap gewoon niet dat men nog steeds al die troep meent nodig te hebben. Lang leve de commercie!! Ik weiger er aan mee te doen!
patos schreef:harnessmaker schreef:Ik kan het niet nalaten... Ik heb niet alle pagina´s gelezen maar toch...
Hebben degene die aangeven dat hun paard een gevoelige rug heeft wel eens afgevraagd hoe dat komt... Mensen hebben ook niet van nature een gevoelige rug. Meestal door verkeerde belasting gevoelig geworden. Bij paarden is het niet anders!
Sorry dat ik hier zo tegenaan schop maar ik snap gewoon niet dat men nog steeds al die troep meent nodig te hebben. Lang leve de commercie!! Ik weiger er aan mee te doen!
Amen!
Alane schreef:Dat systeem is mischien ook wel iets voor verschuivende (anky of immitatie) pads, zat ik me zo te bedenken
en allemaal kijken op de site van Mattes.... had er ook mee kunnen wachten tot 1 april
Roxy20 schreef:Ik bedoel mijn pony kreeg kale plekken door het bontje, op de plek waar het zadel eindigt op de rug.

Roxy20 schreef:Ik bedoel mijn pony kreeg kale plekken door het bontje, op de plek waar het zadel eindigt op de rug.